کد خبر : 7479 / /
/

قتل وحشتناک یک جوان وسط خیابان! + جزییات

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری طی یک عملیات پیچیده پلیسی در شهرستان میناب خبر داد.

قتل وحشتناک یک جوان وسط خیابان! + جزییات

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در پی یک فقره چاقو خوردگی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان میناب و فراری شدن قاتل ، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از ماموران انتظامی شهرستان میناب پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مکان متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی وی را در یک عملیات غافگیرانه دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل کردند.

دستبند پلیس میناب بر دستان قاتل شرور فراری

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در ابتدا متهم هرگونه اتهام را انکار می‌کرد، تصریح کرد: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلاف با متهم عنوان کرد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به اینکه این قاتل برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بیان کرد: پلیس با تمام توان تمام تلاش خود را برای برخورد با متخلفان و هنجارشکنان بکار بسته است.رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.