کد خبر : 6675 / /
/

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

چاقو کشی در میدان اصلی محله | قتل خونین در تهرانپارس همه را ترساند

تیم جنایی و کاراگاهان پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ در صحنه جنایت حاضر شدند و پس از تحقیقات محرمانه و اظهارات شاهدان پی بردند.

چاقو کشی در میدان اصلی محله | قتل خونین در تهرانپارس همه را ترساند

 مرد جوان تهرانی در میدان پروین خاک سفید هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و به قتل رسید.

روز گذشته شنبه بیستم شهریور ماه ماموران پلیس تهران گزارشی از   مرگ پسر جوان  25 ساله ای به نام " فرید شمس "  که در میدان پروین محله خاک سفید  هدف اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، دریافت و تحقیقات خود را در در این زمینه آغاز کردند.

تیم جنایی و کاراگاهان پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ در صحنه جنایت حاضر شدند و پس از تحقیقات محرمانه و اظهارات شاهدان پی بردند، مقتول در میدان پروین براثر درگیری فیزیکی با انگیزه نامعلوم توسط یک جوان از ناحیه سینه و پهلو زخمی شده و توسط مردم به بیمارستان تهرانپارس منتقل شده که ساعتی بعد به قتل می‌رسد.

دقایقی بعد، تیم پلیسی پس از هماهنگی با بازپرس ویژه قتل پس از چک کردن بازبینی دوربین های مداربسته در میدان پروین از جزئیات کامل قتل و هویت قاتل فرید شمس مطلع شدند.

بنا بر این گزارش، تیم جنایی و ماموران پلیس رسیدگی به پرونده را جهت دستگیری قاتل در دستور کار خود قرار دادند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.