کد خبر : 6916 / /
/

فرهاد مجیدی/ فرهاد مجیدیاستقلال / بیوگرافی فرهاد مجیدی

استقلال برای فرهاد مجیدی خط و نشان کشید

مصاحبه‌های اخیر احمد مددی و اصغر ملکیان نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی نمی‌تواند از ماندنش روی نیمکت استقلال مطمئن باشد .

استقلال برای فرهاد مجیدی خط و نشان کشید

 اختلاف های هیات مدیره و فرهاد مجیدی از چهارشنبه هفته پیش با مصاحبه ملکیان با یک خبرگزاری و حضور مددی در یک برنامه تلویزیونی، جدی تر از گذشته شده است.

مصاحبه‌های اخیر احمد مددی و اصغر ملکیان نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی نمی‌تواند از ماندنش روی نیمکت استقلال مطمئن باشد و این احتمال وجود دارد که هیات مدیره استقلال به این جمع‌بندی برسد که با مجیدی قطع همکاری کند و سراغ مربی دیگری برود. البته در همین گیرودار به یکباره سر و کله محمود فکری سرمربی سابق استقلال پیدا می شود که با مصاحبه های تلویزیونی و رگباری به مجیدی می تازد تا در نهایت خبر شکایت حقوقی مجیدی از فکری از طریق وکیلش منتشر شود. 

همه اینها نشان می دهد که محمود فکری هنوز از نحوه کنارگذاشته شدنش ناراحت و دلخور است و احتمال دارد این مصاحبه ها همچنان ادامه داشته باشد. در شرایطی که برخی شایعات و خبرها و گمانه زنی ها از جواد نکونام به عنوان گزینه اصلی جانشینی مجیدی نام می برند، خبرگزاری ایرنا در گزارشی به نکته بسیار جالبی پرداخته است.

طبق ادعای این خبرگزاری، بعید به نظر می‌رسد که مددی و دیگر مدیران استقلالی در شرایطی که تیم توسط مجیدی بسته شده است، بدنبال قطع همکاری با او باشند باشند، بلکه آنها به دنبال زهر چشم گرفتن از مرد محبوب آبی‌ها بودند تا در چهارچوب وظایف قانونی‌اش عمل کرده و پای خود فراتر نگذارد. در ادامه این گزارش به این نکته اشاره شده که قرار است به مجیدی اولتیماتوم داده شود که دیگر علیه مدیریت باشگاه صحبت نکند. البته مجیدی چند وقتی هست که علیه مدیریت باشگاه مصاحبه نکرده است اما برخی خبرها حاکی از آن است که فرهاد مجیدی دوشنبه به تهران می آید و احتمال دارد در برنامه فوتبال برتر شبکه سه شرکت و درباره همه مسایل استقلال مصاحبه کند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی هم حاکی از آن است که جلسه مدیران استقلال با مجیدی، به قصد اتمام حجت با سرمربی آبی‌ها صورت خواهد گرفت و در صورتی که مجیدی با شرطهای مدیران باشگاه کنار بیاید، می‌تواند به همکاری‌اش با استقلال ادامه دهد اما این ماجرا به راحتی ها هم نخواهد بود چرا که فرهاد مجیدی ممکن است با این شرط موافقت نکند. او در هر زمانی که سرمربی استقلال بوده، بارها و بارها درباره مسایل مدیریتی استقلال انتقاد کرده و حتی پس از برد در دربی نیمه نهایی جام حذفی، از اعتصاب بازیکنان تیمش حمایت کرد. اعتصابی که منتقدانی هم داشت و گفتند استقلال با این اعتصاب، نمی‌تواند جام حذفی را بگیرد و این اتفاق هم افتاد. 

هر چند حتی اینکه باشگاه بخواهد برای مجیدی شرط تعیین کند به صورت رسمی تایید نشده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.