کد خبر : 6907 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

تکلیف تمرین بازیکنان در نبود فرهاد مجیدی مشخص شد!

درست ساعاتی پس از بازگشت کاروان تیم استقلال از دبی اعلام شد تمرینات این تیم به مدت ۶ روز تعطیل می‌شود.

تکلیف تمرین بازیکنان در نبود فرهاد مجیدی مشخص شد!

اخبارورزشی:پس از شکست تیم استقلال مقابل الهلال عربستان، کادرفنی این تیم در بازگشت به تهران تمرینات این آبی‌پوشان را به مدت شش روز تعطیل کردند تا از روز یکشنبه ۲۹ شهریور، فصل جدید بدنسازی تیم استقلال برای ورود به لیگ برتر بیست و یکم استارت بخورد.

این در حالی است که تعدادی از اعضای کادرفنی استقلال به همراه کاروان این تیم به ایران برگشته و با این بهانه که در حال پیدا کردن بازیکن خارجی برای استقلال هستند در دبی ماندند. خبری هم درباره بازگشت آنها به کشور منتشر نشده تا اوضاع بلاتکلیفی در این تیم همچنان پاربرجا باقی بماند. سکوت فرهاد مجیدی نیز در ارتباط با این مسائل مبهم‌تر شدن این وضعیت را تشدید کرده است.

با این حساب و در حالی که تمرینات تیم استقلال باید برای ورود به لیگ جدید از سر گرفته شود مشخص نیست چه کسی و با چه طرح و برنامه‌ای باید استقلالی‌ها را تمرین دهد. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که اوضاع مدیریتی در باشگاه و تیم استقلال نیز به شدت تحت تاثیر اتفاقات روزهای گذشته با چالش های بزرگی مواجه شده و مشخص نیست فرهاد مجیدی به ادامه کار در استقلال خواهد پرداخت یا نه!

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.