کد خبر : 6842 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

چرا کنعانی‌زادگان هنوز محبوب هواداران قرمز است؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود ترک پرسپولیس هنوز یکی از محبوب‌ترین بازیکنان این تیم نزد هواداران به شمار می‌رود

چرا کنعانی‌زادگان هنوز محبوب هواداران قرمز است؟

اخبارورزشی:محمدحسین کنعانی‌زادگان قبل و بعد از بازی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان پُست‌های طعنه آمیزی علیه شاگردان فرهاد مجیدی گذاشت. شاید این تصور پیش بیاید که حفظ محبوبیت دلیل استوری یا پُست‌های کُری خوانی این مدافع ملی پوش برای رقیب سنتی و استقلالی‌ها باشد اما این طور نیست!

جدایی چند بازیکن پرسپولیس در پایان فصل اتفاقی است که در یکی دو سال اخیر افتاده و این موضوع بیش از هر چیز دیگری به دلیل بالا رفتن قیمت ارز بوده باشد. کاهش چشمگیر ارزش پول ملی که باعث می‌شود هر نوع قرارداد دلاری در هر کشور دنیا برای بازیکنان ایرانی ارزنده‌تر از قبل به نظر برسد و دیگری، فقدان سازوکار پرداخت پاداش به تیم‌های موفق.

طبیعتا اگر فوتبال ایران مثل اروپا بود و باشگاه‌ها بر اساس جایگاه‌شان در جدول صاحب منافع مالی می‌شدند، تیمی همچون پرسپولیس نه‌ تنها بهترین نفراتش را حفظ می‌کرد بلکه با جذب مهره‌های موثر جدید، فصل‌ به‌ فصل تقویت هم می‌شد. حالا اما این‌ طور نیست.

بهترین‌های پرسپولیس از این تیم جدا می‌شوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم جزو همین دسته است. مدافع ملی پوش پرسپولیس اما یک تفاوت بارز با شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی دارد که در پایان لیگ نوزدهم و بیستم از این تیم جدا شدند.

کنعانی‌زادگان چند ماه پیش از اتمام لیگ بیستم خبر توافق خودش با باشگاه الاهلی قطر را با یحیی گل محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس در میان گذاشت تا به فکر خرید جانشین او باشند. مدافع ملی پوش پرسپولیس نه این جدایی و رفتن به تیم‌های پولدار عربی را گردن مدیریت باشگاه انداخت و نه تلاش کرد مسئولان تیمش را با هواداران روبه‌رو کند. او زودتر هم مربیان پرسپولیس را در جریان گذاشت تا مدافع جدید جذب کنند و به مشکل برنخورند.

این درحالیست که بهترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس تا روز آخر مدیران باشگاه و جعفر سمیعی را معطل کرد. نوراللهی به بهانه برگزاری مراسم سالگرد ازدواج خودش به سفر رفت و در میان تعجب جعفر سمیعی با شباب الاهلی امارات قرارداد بست!

شماره ۸ فصل گذشته پرسپولیس که بهترین فصل خود را نیز در لیگ بیستم پشت سرگذاشته بود پس از عقد قرارداد مالی سنگین با تیم اماراتی در نهایت مطلبی در صفحه شخصی خودش نوشت و باز مدیران باشگاه را مقصر جلوه داد. رفتاری که پیش تر از شجاع خلیل زاده هم دیده بودیم و همین رفتارها باعث موضع گیری هواداران پرسپولیس نسبت به این دو شد.

به هر روی محمدحسین کنعانی‌زادگان یک بار دیگر ثابت کرد صداقت بهترین سیاست حتی در زمین فوتبال است. باور کنید!

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.