کد خبر : 6827 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال متهم شد!

فیلمی در فضای مجازی وایرال شده که بر اساس آن، هنگام بازگشت استقلال به تهران، فردی هنگام دیدن پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این تیم، به او توهین می‌کند و خواهان کنار رفتن او از استقلال می‌شود. این ویدیوی چند ثانیه‌ای بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و تقریبا اکثر پیشکسوتان استقلال، توهین به پرویز مظلومی را محکوم کردند.

استقلال متهم شد!

 پیشکسوت باشگاه استقلال به توهین به عضو هیات مدیره این باشگاه واکنش نشان داد.

فیلمی در فضای مجازی وایرال شده که بر اساس آن، هنگام بازگشت استقلال به تهران، فردی هنگام دیدن پرویز مظلومی عضو هیات مدیره این تیم، به او توهین می‌کند و خواهان کنار رفتن او از استقلال می‌شود. این ویدیوی چند ثانیه‌ای بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و تقریبا اکثر پیشکسوتان استقلال، توهین به پرویز مظلومی را محکوم کردند.

بهتاش فریبا یکی از این نفرات است که در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، به این اتفاق واکنش نشان داده است. صحبتهای او را بخوانید:

سوال: ویدیویی که از فحاشی یک شخص به مظلومی منتشر شده است را دیده اید؟

جواب: بله، وقتی این فیلم را دیدم ناراحت شدم و قلبم شکست نه به خاطر اینکه پرویز رفیق قدیمی من است، به این دلیل ناراحت شدم که این اتفاق ممکن است برای هر پیشکسوت استقلالی دیگری رخ دهد. به هوادار حق می‌دهم که به خاطر نتایج ضعیف چند سال اخیر ناراحت باشند اما فراموش نکنیم که استقلال با سرمربیگری مظلومی چهار بار پشت سر هم پرسپولیس را شکست داد. 

سوال: چرا استقلال به جایی رسیده که شاهد چنین اتفاقاتی هستیم؟

جواب: انگار داستان را طوری نوشته‌اند که ارج و قرب تیم استقلال را کم کنند. در چند سال گذشته اتفاقاتی رخ داد که استقلال بی‌ارزش و هوادارش کم شود. هوادار امروزی استقلال که جوان و نوجوان است و چندان از گذشته اطلاع ندارد وقتی نگاه می کند تیمش چند سال جام نگرفته، تیمش را عوض می‌کند و می رود هوادار تیم رقیب می‌شود. متاسفانه صفحات مجازی هم باعث می‌شود تا برخی بی احترامی ها صورت بگیرد و مقابل چشم خود مظلومی به او فحاشی کنند.

سوال: باخت برابر الهلال عربستان و حذف از آسیا هم که شرایط را برای استقلال بدتر کرد

جواب: استقلال نفرات درجه یک خود را از دست داده و بازیکنان جوانی جایگزین شده‌اند و متاسفانه نبود بازی تدارکاتی باعث شد تا نفرات قدیمی و جدید به خوبی با یکدیگر هماهنگ نشوند. این حرف من تکراری است اما قیمت یک بازیکن الهلال به اندازه بودجه یک فصل استقلال است و نبود امکانات و مشکلات مالی واقعا تمرکز را از کادرفنی و تیم می‌گیرد. وقتی اینها را کنار هم می‌گذاریم متوجه سختی کار می‌شویم. البته اگر استقلال خوش‌شانس بود و ضربه سیاوش یزدانی یا ارسلان مطهری در نیمه اول گل می‌شد شاید نتیجه بازی طور دیگری رقم می‌خورد.

سوال: نظرتان در مورد بازیکنانی که جذب شدند چیست؟

جواب: سبک بازی و توانایی امیرحسین حسی‌ زاده را پسندیدم و از امین قاسمی نژاد هم به خاطر تجربه‌ای که دارد انتظار بیشتری داشتم. فکر می‌کنم جعفر سلمانی هم نمایش بدی نداشت اما استقلال باید تقویت شود. باید یک مهاجم سرعتی به این تیم بیاید به نظرم جذب یک بازیکن سرعتی پابه‌توپ از نان شب هم واجب‌تر است.

سوال: وضعیت مدیریتی باشگاه تنها نگرانی هواداران استقلال نیست و شایعاتی درباره نیمکت این تیم و احتمال تغییر کادر فنی هم مطرح شده است

جواب: در چند سال اخیر تغییرات در کادرفنی فقط به استقلال ضرر زده و حالا که فرهاد مجیدی خودش تیم را بسته و تا جایی که باشگاه توانسته بازیکن‌های مد نظر او را جذب کرده، اگر مربی دیگری به جای او بیاید، می‌گوید تیم را من نبسته‌ام. در مورد کادر مدیریتیهم  هر چقدر صحبت کنیم فایده‌ای ندارد و بارها با وزیر ورزش قبل صحبت کردیم. من از دکتر حمید سجادی وزیر ورزش که دوست خوب من است درخواست دارم به دو تیم استقلال و پرسپولیس به یک چشم نگاه کند و عدالت برقرار شود، همین.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.