کد خبر : 6605 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

شر این بازیکن از سر استقلال کم نمی شود

دیروز بود که فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرارداد محمد نادری با استقلال که توسط هیات مدیره سابق استقلال امضا شده، یکساله بوده و نه سه ساله.

شر این بازیکن از سر استقلال کم نمی شود

ماجرای نقل قول منتشر شده از مدافع سابق استقلال چیست؟

 دیروز بود که فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرارداد محمد نادری با استقلال که توسط هیات مدیره سابق استقلال امضا شده، یکساله بوده و نه سه ساله.

صحبتهای ناصر فریادشیران واکنش مهدی عبدیان عضو سابق هیات مدیره استقلال را به دنبال داشت و عبدیان در استوری اینستاگرامش مدعی شد قرارداد نادری با آبی پوشان سه ساله بوده است! 

این اتفاقات باعث شد تا علی مطوری به عنوان مدیر برنامه‌های نادری، در تماس با خبرنگار فوتبالی، از قول نادری اعلام کند که او با باشگاه استقلال قرارداد یکساله امضا کرده نه سه ساله و اگر باشگاه استقلال مدارکی درباره قرارداد سه ساله او دارد منتشر کند و حتی خواست جمله "قراردادش یک ساله بوده" از قول او منتشر شود.

خبرنگار فوتبالی، بعد از هماهنگی با مدیر برنامه‌های نادری و تائید او، صحبتهایی را از قول این بازیکن منتشر می‌کند که بازیکن سابق استقلال و مدافع فعلی آلتای ترکیه، در استوری اینستاگرامش، در یک حرکت عجیب این مصاحبه را تکذیب کرد.

اینطور که به نظر می‌رسد کل ماجرا یک سوتفاهم یا بهتر بگوییم سوبرداشت از سوی خود محمد نادری بوده است چرا که با بازیکن قرضی نمی شود قرارداد ساله بست بدون آنکه با باشگاه کورتریک توافقی صورت بگیرد.

مدیر برنامه‌های محمد نادری در گفت و گوی مجددش با خبرنگار فوتبالی روی سوتفاهم به وجود آمده تاکید کرده و اینکه قرارداد این بازیکن با استقلال یکساله بوده اما انتشار این بخشی که او به دنبال بازی در استقلال برای یک فصل و بازگشت به فوتبال اروپا بوده که هر بازیکنی هم دوست دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد، باعث شده برداشتهای متفاوتی از مصاحبه اش به وجود بیاید و تحت فشار قرار بگیرد و همین مساله دلیل انتشار استوری نادری بوده است. اسناد و اسکرین شاتها و فایل صوتی صحبتهای خبرنگار فوتبالی با مدیربرنامه های محمد نادری هم موجود است.

اساسا مصاحبه ای که با هماهنگی مدیربرنامه نادری منتشر شد به ضرر نادری نبود و یا ماجرایی خلاف واقع در آن نبود که بخواهد آن را به این شکل تکذیب کند و شاید بهتر است نام آن را سوبرداشت، سوتفاهم یا نوعی ناهماهنگی بین نادری و مدیربرنامه اش دانست. هر چند هر کس محمد نادری را از نزدیک می شناسد می داند که او اهل مصاحبه نیست اما دیروز خود او اصرار داشت که ماجرای سه ساله نبودن قراردادش و یک ساله بودن قراردادش با استقلال، هر طور هست در فضای رسانه ای فوتبال ایران منتشر شود. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.