کد خبر : 6655 / /
/

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

جسد تکه پاره زن 19 ساله قتل را لوداد | شوهر بی رحم جسد را در چمدان جاساز کرده بود

قاتل چینی پس از کشتن زن 19 ساله ای جسد مثله شده اش را درون یک چمدان قرار داده

جسد تکه پاره زن 19 ساله قتل را لوداد | شوهر بی رحم جسد را در چمدان جاساز کرده بود

 مردی که زن جوان 19 ساله را به قتل رسانده و مثله کرده بود توسط پلیس شناسایی شد.

هوشیاری راننده تاکسی راز جنایت یک مرد را فاش کرد. مردی جوان که سعی داشت جسد مثله شده ای را با چمدان از محل جنایت دور کند با هوشیاری راننده تاکسی در دام پلیس گرفتار شد.

قاتل چینی پس از کشتن زن 19 ساله ای جسد مثله شده اش را درون یک چمدان قرار داده و تلاش کرده است تا چمدان را درون صندوق عقب یک تاکسی قرار دهد و از محل جنایت دور کند که راننده تاکسی به دلیل بوی بد چمدان و دیدن لکه های خون به او مظنون شده و با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان ماجرا قرار داد و خواستار رسیدگی به موضوع شد.

قتل زن 19 ساله

قتل

سخنگوی پلیس چین پس از دستگیری متهم در خصوص این پرونده عنوان کرد وقتی متهم پرونده متوجه شد راننده تاکسی به او مشکوک شده پا به فرار گذاشت که در نهایت یک روز بعد قاتل فراری در یک آپارتمان شناسایی و بازداشت شد.

اطلاعات بدست آمده پلیس نشان می دهد که قربانی از همکاران سابق متهم بوده اما هنوز انگیزه این جنایت روشن نیست و پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.