کد خبر : 6415 / /
/

علیرضا بیرانوند / عکس علیرضا بیرانوند/ بیوگرافی علیرضا بیرانوند

اسپانیایی ها عاشق علیرضا بیرانوند هستند

علیرضا بیرانوند در جریان بازی تیم ملی مقابل سوریه پرتابی حدودا 80 متری داشت که باعث تعجب رسانه‌های مختلف شده است.

اسپانیایی ها عاشق علیرضا بیرانوند هستند

اخبار ورزشی :  نشریه معتبر AS اسپانیا تنها رسانه‌ای نیست که به تخصص ویژه علیرضا بیرانوند پرداخته است.

علیرضا بیرانوند در جریان بازی تیم ملی مقابل سوریه پرتابی حدودا 80 متری داشت که باعث تعجب رسانه‌های مختلف شده است.

جدا از نشریه AS که برای توصیف قدرت پرتابهای بیرانوند از لقب ویژه‌ای درباره شماره یک تیم ملی استفاده کرده، رسانه  sportbible هم در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بازی ایران و سوریه، تقابل دو گلر با توانایی‌های خاص بود و جدا از آنکه علیرضا بیرانوند، پرتابهای بی نظیر و غیرقابل توصیفی دارد، ابراهیم عالمه گلر تیم ملی سوریه هم گاهی اوقات از شیوه‌ای خاص برای شروع بازی استفاده می‌کند. مدلی که علیرضا بیرانوند هم روی آن تمرین کرده و احتمالا فیلم پرتاب‌های خاص و جدید او را دیده‌اید که بی شباهت به سرویس والیبال نیست.

سایت givemesport هم در گزارشش درباره بیرانوند به این موضوع پرداخته که اینروزها داشتن دروازه‌بانی که بتواند از فاصله‌ای حدودا 50 متری همبازی‌اش را صاحب توپ کند، یک امتیاز ویژه برای تیم‌ها محسوب می‌شود که استاد این قضیه علیرضا بیرانوند است.

به نوشته این سایت، درست است که علیرضا جهانبخش زننده تک گل بازی ایران و سوریه بود اما بیرانوند به خاطر پرتابهای خاصش، چهره اصلی این بازی از دید فضای مجازی محسوب می‌شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.