کد خبر : 6354 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

تعداد بازیکنان پرسپولیس مقابل سوریه

آن طور که از شواهد و قرائن بر می‌آید فقط وحید امیری از میان شاگردان کنونی یحیی گل محمدی شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی را دارد.

تعداد بازیکنان پرسپولیس مقابل سوریه

اخبارورزشی:در حالی که اردوی تیم ملی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳ شهریور ماه در آکادمی ملی فوتبال آغاز شد اما ۵ ملی‌پوش پرسپولیس وارد اردو نشدند!

 

پنج بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس که شامل وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید آقایی و مهدی عبدی بودند، روز چهارشنبه به جای حضور در اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس شرکت کردند و صبح پنجشنبه به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

همچنین کریم باقری مربی پرسپولیس که در تیم ملی دستیار دراگان اسکوچیچ است با وجود ابتلای سرمربی و مربی تیم ملی به کرونا روز گذشته به جای حضور در اردوی تیم ملی در تمرین پرسپولیس حضور داشت و برای پر کردن جای خالی ملی‌پوشان در فوتبال درون تیمی سرخپوشان هم شرکت کرد.

این اعتراض پرسپولیسی‌ها به دلیل ناراحتی از عدم هماهنگی کادر تیم ملی و فدراسیون فوتبال با کادرفنی این تیم و باشگاه پرسپولیس بود که ظاهرا حل شد. از میان این ۵ بازیکن در مینی‌کمپ، مهدی عبدی و سعید آقایی خط خورده و مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک در اردوی نهایی و درکنار لژیونرها باقی ماندند.

در آستانه اولین بازی تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی خبر می‌رسد که تنها وحید امیری از میان شاگردان یحیی گل محمدی شانس فیکس شدن دارد. میلاد سرلک به احتمال فراوان روی نیمکت نشسته و از شانس کمی برای حضور در این بازی برخوردار است. هرچند دراگان اسکوچیچ نشان داده که علاقه خاصی به سبک بازی این هافبک بی‌حاشیه اما مؤثر پرسپولیس پیدا کرده است.

همچنین مهدی ترابی ستاره پرسپولیس با توجه به حضور لژیونرهای شاغل در اروپا تقریبا شانسی برای فیکس شدن ندارد مگر آن که اتفاق عجیب و غریبی در این یکی دو روز بیفتد. گفته می‌شود مهدی ترابی هم برای بازی به عنوان بازیکن ذخیره باید با مهدی قایدی رقابت کند!

البته یحیی گل محمدی در حال حاضر شاگردان زیادی در اردوی تیم ملی دارد اما از جمع بازیکنان فعلی سرمربی پرسپولیس فقط وحید امیری شانس فیکس بازی کردن برابر سوریه را دارد.

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.