کد خبر : 6210 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

تصمیم عجیب یحیی درباره ۲ مربی + جزئیات بیشتر

یحیی گل محمدی به دلیل حساسیت بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان از حضور دستیاران خود در اردوی تیم ملی ایران جلوگیری کرد.

تصمیم  عجیب یحیی درباره ۲ مربی + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که ظهر امروز برای نشست با مدیران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه مراجعه کرد پس از نشست با جعفر سمیعی از وضعیت هماهنگی تیمش برای بازی با استقلال تاجیکستان ابراز نگرانی کرد.

یحیی که از عدم همکاری مسئولان تاجیکستانی رضایت نداشت از شرایط حساس این تیم برای بازی با استقلال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت. از این رو یحیی مخالفت خود را نسبت به حضور کریم باقری و مهرداد خانبان در اردوی تیم ملی برای بازی با سوریه و عراق اعلام کرد و از ادامه فعالیت در تمرینات سرخپوشان خبر داد.

این در حالی است که کریم باقری با فدراسیون فوتبال برای زمانی که پرسپولیس بازی ندارد به توافق رسیده بود تا در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۱ شهریور با سوریه در تهران و ۱۶ شهریور مقابل عراق در قطر در گروه A انتخابی جام جهانی قطر بازی می‌کند.

همچنین تیم فوتبال پرسپولیس نیز ۲۳ شهریورماه به مصاف استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوشنبه می‌رود.

منبع: مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.