کد خبر : 6202 / /
/

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پول پرسپولیس ته کشید

یحیی گل محمدی در خصوص نشست امروز خود در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه اظهار داشت: ناهماهنگی هایی برای سفر به تاجیکستان وجود داشت، بحث زمین تمرین و عدم همکاری باشگاه استقلال تاجیکستان برای تمرینات ما باعث ناهماهنگی هایی شد و در مورد این مسائل صحبت کردیم.

پول پرسپولیس ته کشید

اخبار ورزشی : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:الهلال برای یک بازیکن 500-600 میلیارد تومان هزینه کرده و این رقم بودجه چند سال باشگاه ما است

یحیی گل محمدی در خصوص نشست امروز خود در باشگاه پرسپولیس با مسئولان این باشگاه اظهار داشت: ناهماهنگی هایی برای سفر به تاجیکستان وجود داشت، بحث زمین تمرین و عدم همکاری باشگاه استقلال تاجیکستان برای تمرینات ما باعث ناهماهنگی هایی شد و در مورد این مسائل صحبت کردیم.

وی افزود: نامه نگاری هایی با فدراسیون صورت گرفته بود ولی دقیقا اطلاع ندارم که فدراسیون این کار را انجام داده یا خیر اما تلفنی با آقای کامرانی فر صحبت هایی شد و قرار است اقداماتی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا اجازه بازدید از زمین تمرین را داده اند یا خیر گفت: متاسفانه نه، هنوز اجازه ندادند نماینده ما از زمین بازدید کند. نمی دانم آنها می خواهند اذیت کنند یا اینکه به دلیل پروتکل های بهداشتی نمی گذارند زمین تمرین را ببینیم.

گل محمدی در خصوص اینکه این دیدار مهمترین بازی چند سال اخیر فوتبال تاجیکستان گفت: فکر می کنم این دیدار با حضور تماشاگر برگزار شود. زمین چمن مصنوعی هم یک مشکل دیگر و مشکلات دیگر نشان می دهد کار ما در آنجا سخت است. آنها همه را بسیج کردند تا تیم ما نتیجه نگیرد.متاسفانه اقدامات غیر حرفه ای در آنجا صورت می گیرد و من امروز با آقای سمیعی صحبت کردم تا از طریق فدراسیون بتوانیم این مسائل را پیگیری کنیم.

وی در خصوص مشکلات پرسپولیس در خط حمله و اینکه ایا قرار است بازیکنان خارجی جذب کنند عنوان کرد: ما می خواهیم به آسیا برویم و تیم باید تقویت شود. وقتی صحبت از قهرمانی می شود نمی توانسمی دست خالی این کار را انجام بدهیم به همین دلیل یکی از بحث های امروز این بود که حداقل کاری که فدراسیون می تواند این است که به باشگاه های بدهکار که نمی توانند بازیکن خارجی بگیرند این اجازه داده شود که حداقل یک سهمیه داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: ما مشکل جذب بازیکن داریم، با توجه به بضاعتی که ما داریم و باشگاه های دیگر خیلی راحت با پول های هنگفت بازیکن جذب می کنند نمی شود با آنها رقابت کرد.بازیکنانی که به پرسپولیس آمده اند با عشق و علاقه به تیم ما آمده اند ولی واقعا نمی شود با خییلی از باشگاه ها رقابت کرد. ما این انتظار را داریم فدراسیون به تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتور که نماینده ایران هستند کمک کند.ما انتظار زیادی نداریم و فقط خواستار این هستیم که یک بازیکن اجازه بدهند جذب کنیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه در مورد اسامی بازیکنان صحبتی نمی کند گفت:این کار غیر حرفه ای است ولی این حق را داریم که بتوانیم یک بازیکن خارجی جذب کنیم. البته بازیکنان داخلی دیگری هم مد نظر ما هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون شرایط را درک می کند یا خیر گفت: امیدوارم شرایط را بسنجند. مثلا الهلال برای یک بازیکن 500-600 میلیارد تومان هزینه کرده و این بودجه به اندازه چند سال باشگاه ما است. امیدوارم فدراسیون روی این موضوع تجدید نظر کند که باشگاه های بدهکار هم بتوانند بازیکن خارجی بگیرند. این مشکلات مربوط به امسال نیست و به همین دلیل در این شرایط گیر کرده ایم اما انتظار داریم حداقل یک بازیکن خارجی جذب کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت تیمش عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی ما در تمرینات و بازی تدارکاتی قبلی  حضور نداشتند و در دو دیدار تدارکاتی بعدی هم حضور ندارند. ظاهرا باید بدون دیدار تدارکاتی و باید با ناهماهنگی به تاجیکستان برویم. انتظار داشتم شرایط به شکلی باشد که چند روز بازیکنان را در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه آنها را در اختیار نداریم.

گل محمدی در خصوص اینکه قرار است باقری و خانبان به تیم ملی اضافه شوند گفت: نه آنها در اختیار پرسپولیس هستند و خودمان در شرایطی هستیم که به همه نفرات احتیارج داریم. آنها در تمرینات تیم ما باقی می مانند. ما در شرایطی هستیم که در دوران بدنسازی هستیم و باقری و خانبان کنار تیم ما خواهند بود.

وی در خصوص اینکه آیا حضور این نفرات در تمرینات پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود گفت: فعلا که آنها حضور دارند(باخنده).

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.