کد خبر : 5867 / /
/

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

خرید جدید پرسپولیس رو شد / رقم قرار داد چقدر است؟

رضا دهقانی هافبک اصفهانی فصل گذشته نساجی مازندران پس از توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با قرمزها امضا کرد تا به عنوان دومین خرید این باشگاه در فصل نقل و انتقالات معرفی شود.

خرید جدید پرسپولیس رو شد / رقم قرار داد چقدر است؟

اخبار ورزشی :  رضا دهقانی هافبک فصل گذشته نساجی با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

 هافبک فصل گذشته نساجی در دو پست هافبک و وینگر می تواند برای پرسپولیس به میدان برود او پیش از آمدن به جمع قرمزهای پایتخت سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان و نساجی را در کارنامه دارد اما او در سپاهان نتوانست به اهداف مدنظر دست یابد تا به صورت قرضی راهی نساجی شود.

دهقانی فصل گذشته نیز یکی از گزینه های حضور در پرسپولیس بود اما همکاری او با یحیی گل‌محمدی با یک فصل تاخیر عملی خواهد شد. 

دومین خرید قرمزها به احتمال فراوان از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند و در کنار سایر شاگردان یحیی گل‌محمدی آماده بازی مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

پرسپولیس پیش از این علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفته بود و حالا باید دید بعد از جذب دهقانی، کدام بازیکن سومین خرید قهرمان لیگ در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.