کد خبر : 6201 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

خرید خارجی جدید استقلال قرارداد بست؟

استقلال روز‌ها است از لوسیانو پریرا به عنوان خرید جدیدش نام می‌برد، ولی قراداد این مهاجم هنوز بسته نشده است.

خرید خارجی جدید استقلال قرارداد بست؟

اخبارورزشی:لوسیانو پریرا یکی از غافلگیر کننده‌ترین اسامی فهرست فرهاد مجیدی برای فصل پیش رو است. مهاجم فصل گذشته فولاد که به واسطه سال‌ها حضورش در فوتبال ایران، رکورد‌های خاصی هم دارد با ۳۸ سال سن مورد توجه استقلال قرار گرفته و حتی پیش از امین قاسمی نژاد، استقلال خبر داد که توافق با او حاصل شده است.

 

 با وجود گذر روز‌های زیاد مبنی بر حاصل شدن توافق با این بازیکن برزیلی، قرارداد لوسیانو هنوز امضا نشده و در این بین استقلال با امین قاسمی نژاد مهاجم فصل پیش پدیده، توافق و امضا کرده است. طولانی شدن روند مذاکرات با پریرا این شایعه را به وجود آورده که نکند او از فهرست فرهاد مجیدی خارج شده باشد. با این وجود، اما «طرفداری» در خبری به این مورد پرداخته و نوشته لوسیانو پریرا در برزیل ماندگار شده تا بعد از تزریق دوز دوم واکسنش راهی ایران شود. ظاهرا بعد از دریافت دوز دوم، او راهی تهران می‌شود و قراردادش با استقلال را نهایی می‌کند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.