کد خبر : 6046 / /
/

مشکل مالی استراماچونی حل شد؟

ساده‌لوحانه تلقی می‌شود اگر فرض کنیم دادگاه عالی ورزش در رأی تجدید نظر خود استراماچونی را صاحب کوچک‌ترین حق و حقوقی پیرامون قراردادش با استقلال نداند.

مشکل مالی استراماچونی حل شد؟

اخبار ورزشی:باشگاه استقلال چندی قبل دفاعیه جدیدی پیرامون شکایت آندره آ استراماچونی برای دادگاه عالی ورزش فرستادند و همچنان امیدوارند تا با استفاده از این لایحه، زمینه برای سبک‌تر شدن رأی صادره فراهم شود ولی واقعیت امر این است که به هر حال طرف ایرانی در نهایت باید مبلغی را به سرمربی اسبق خود بپردازد.

در واقع خود استقلالی‌ها هم لایحه دفاعیه فرستادند تا میزان رقم پرداختی را کاهش بدهند. جدا از بحث مبلغ مورد نظر، شکل رساندن پول به استراماچونی نیز در نوع خود با توجه به تحریم‌های بانکی کشورمان دردسر مهمی تلقی می‌شود ولی ظاهراً استقلالی‌ها پیرامون این مسئله هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌اند.

از قرار معلوم برای خلاص شدن استقلال از شر تحریم‌ها  به احتمال فراوان کار به گونه‌ای پیش خواهد رفت که پس از قطعی شدن حکم صادره پیرامون مرد ایتالیایی، مبلغ مورد نظر استقلالی‌ها از سهم آنها بابت انتقال مهدی قایدی کسر شده و به صورت مستقیم از طرف باشگاه الاهلی  امارات به حساب استراماچونی واریز می‌شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.