کد خبر : 6026 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| مهدی قایدی

جانشین مهدی قایدی کیست؟

با رفتن مهدی قائدی آبی پوشان باید به فکر جذب یک مهاجم درجه اول باشند در غیر این صورت دچار مشکلات زیادی خواهند شد.

جانشین مهدی قایدی کیست؟

 

محمد مومنی مهاجم اسبق استقلال در خصوص حضور مهدی قائدی در لیگ امارات به خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من استقلال مهره ارزشمندی را از دست داد و حالا باید به فکر جذب یک مهاجم گلزن باتجربه و کارآمد برای حل مشکلات گلزنی خود باشد. قایدی در تمام بازی‌های استقلال تأثیرگذاری خودش را به خوبی نشان می‌داد و پیدا کردن یک جایگزین مناسب برای او قطعاً کار دشواری خواهد بود.

وی در خصوص خریدهای جدید استقلال نیز گفت: استقلال جوانان خوبی جذب کرده اما باید قبول کنیم این تیم نیاز به بازیکنان با تجربه دارد. استقلال در کنار بازیکنان جوان باید چند مهره با تجربه و سطح بالا جذب کند تا در لیگ برتر ۲۱ و لیگ قهرمانان آسیا بتواند موفق عمل کند.

مومنی گفت: رویارویی با الهلال عربستان کار آسانی نیست و با توجه به شرایط فعلی آبی‌پوشان قطعاً به مشکلاتی بزرگ برخواهیم خورد. باید هر طور شده تیم را با جذب بازیکنان بزرگ و با تجربه آماده کنیم و گرنه مقابل الهلال شانسی نخواهیم داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.