کد خبر : 5195 / /
/

مهدی قایدی در استقلال ماندنی شد؟ + جزئیات بیشتر

مجیدی چندی قبل به صورت تلویحی موافقت خود را با جدایی مهدی قایدی نشان داده و گفته بود جلوی پیشرفت او را نمی‌گیرد

 مهدی قایدی در استقلال ماندنی شد؟ + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی: چند ماه قبل قرار بود قرارداد ۹۰۰ میلیونی مهدی قائدی با استقلال سه برابر شود.قایدی در این رابطه چند بار به باشگاه رفت ولی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که قرارداد او افزایش نیافته و فقط قول‌هایی را به این مهاجم داده‌اند.

نکته دیگر اینکه او حدود دو سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد و اگر قرار به ترانسفر شدن باشد باید پولی به باشگاه استقلال بپردازد. در همین رابطه شنیدیم مسئولان باشگاه استقلال با وجود تمامی شرایط قصد دارند بر سر مسائل مالی با ستاره تیمشان به توافق برسند و به قول معروف با او حساب کتاب کتاب کنند.

مجیدی چندی قبل به صورت تلویحی موافقت خود را با جدایی مهدی قایدی نشان داده و گفته بود جلوی پیشرفت او را نمی‌گیرد.

مهدی قایدی: باید به فکر خانواده‌ام و آینده‌ام باشم

مهدی قایدی مهدی قایدی مهاجم ملی‌پوش استقلال هم در تمرین امروز به انتقاد از مدیریت و نحوه اداره باشگاه استقلال پرداخت.

مهدی قایدی یکی از بازیکنانی بود که امروز به جمع خبرنگاران آمد و با آن‌ها در حاشیه لغو تمرین استقلال، صحبت‌هایی را انجام داد؛ او در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم حرف‌هایمان یکی باشد، چون ما واقعا با روحیه بدی امروز سر تمرین آمدیم. ما واقعا به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم، دو هفته پیش آمدند با ما صحبت کردند که مشکلات را حل می‌کنند، اما الان بحث ما پول نیست، نه پول می‌خواهیم و نه چیزی، ما فقط احترام می‌خواهیم و امکانات. فکر می‌کنم احترام کار کوچکی بود که آن‌ها می‌توانستند انجام دهند اما امروز دیدید که همه آنقدر ناراحت بودند تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم.

قایدی ادامه داد: فکر می‌کنم الان بهترین موقع برای این کار بود، چون واقعا نمی‌دانم به چه دلیل، انگار ناراحتند که ما دربی را برده‌ایم؛ واقعا عجیب است، به احترام هواداران حداقل یک تبریکی می‌گفتید، حداقل به آن‌ها یک تبریک می‌گفتید.

مهاجم استقلال درباره ترانسفر خود توضیح داد: واقعا این بی‌احترامی‌هایی که آدم می‌بیند، واقعا نمی‌داند چگونه باید جبران شود؛ من قبلا گفتم و چند هفته پیش هم راجع به آن صحبت کردیم، من و ما به عشق هواداران و استقلال داریم تمرین می‌کنیم و اگر یک تیم دیگر بودیم که اصلا این اتفاق نمی‌افتاد؛ واقعا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال زشت است، من واقعا باید به فکر خانواده‌ام و آینده‌ام هم باشم. ما شغل دومی نداریم که بخواهیم درآمد داشته باشیم، جوان‌ترهای تیم آن‌ها که قراردادشان پایین است.

سردرگمی مهدی قایدی 

انتقال ستاره تیم فوتبال استقلال به باشگاه متمول قطری جدی‌تر از همیشه توسط رسانه‌های این کشور مطرح شده است.

درخشش مهدی قایدی در رقابت‌های داخلی، ملی و البته لیگ قهرمانان آسیا باعث شده تا او چند مشتری دست به نقد از کشورهای مختلف داشته باشد و در این میان، باشگاه‌های متمول قطری نیز برای خرید پا پیش گذاشته‌اند؛ نام چند باشگاه قطری تا به امروز مطرح شده جدی‌ترین پیشنهاد گویا از سوی باشگاه الدحیل است.

روزنامه الوطن قطر در توضیح شرایط لژیونرهای تیم فوتبال الدحیل نوشته: فرجانی ساسی، ستاره تونسی پیشین تیم الزمالک روز گذشته وارد دوحه شد تا روند پیوستنش به الدحیل را طی کند. بر اساس گزارش رسانه‌های تونسی فرجانی ساسی قرارداد سه ساله‌ای با الدحیل قطر با دستمزد سه میلیون یورویی امضا خواهد کرد.

الدحیل در بخش بازیکنان خارجی‌اش میشل اولونگا (کنیا) و ادمیلسون جونیور (بلژیک) را حفظ کرد و نام تایی، بازیکن کره‌ای نیز پس از پایان دوره قرضی بازی در السد به این تیم بازگشت. فرجانی ساسی نیز به عنوان بازیکن عربی جایگزین مهدی بن‌عطیه در فهرست الدحیل می‌شود. تنها یک جای خالی در فهرست لژیونرهای الدحیل باقی می‌ماند که انتظار می‌رود این بازیکن مهدی قایدی، عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران باشد.

 

بر اساس این گزارش، مهدی قایدی یک بازیکن برجسته و نوظهور است که از سال 2017 در ترکیب تیم استقلال ایران بازی می‌کند.

از میان بازیکنان خارجی فصل گذشته الدحیل دوره قرضی بازی علی کریمی، هافبک ایرانی در این تیم به پایان رسید و مهدی بن عطیه پس از دو فصل الدحیل را ترک کرد و قرارداد دودوی برزیلی هم پایان یافت؛ الدحیل ابتدای ماه آینده میلادی برای برپایی اردویی راهی اتریش خواهد شد و انتظار می رود سرمربی جدید این تیم در روزهای آتی معرفی شود.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.