کد خبر : 6017 / /
/

اخبار روز| زلزله| زلزله در خلیج فارس

خلیج فارس لرزید!

براساس بررسی‌های انجام شده توسط مسوولان محلی و تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری بامداد امروز هیچگونه خسارتی نداشته است.​

خلیج فارس لرزید!

 

مهرداد حسن‌زاده اظهار داشت: بررسی‌های از میزان خسارت‌های احتمالی دقایقی پس از وقوع زمین لرزه توسط جمعیت هلال احمر و فرمانداری حاجی آباد و مسوولان محلی انجام شد.

وی ادامه داد: این زمین لرزه در عمق ۱۷ کیلومتری زمین و ۳۴ کیلومتری حاجی آباد، ۳۵ کیلومتری درز در استان فارس و ۵۲ کیلومتری فین در هرمزگان رخ‌داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: ساختمان سازان با توجه به لرزه خیز بودن هرمزگان بایستی نکات ایمنی و مقام سازی ساختمان‌ها را با جدیت رعایت کنند تا زمان وقوع حادثه کمترین میزان خسارت‌های احتمالی ایجاد شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری حاجی آباد براساس بررسی‌های اولیه تیم‌های ارزیاب و مرکز کنترل و مدیریت این جمعیت تا کنون خسارت خاصی نداشته است.

مختار سلحشور بیان کرد: جمعیت هلال احمر هرمزگان با توجه به زمان وقوع زمین لرزه که در ساعت ۲ و ۵۷ دقیقه بامداد رخ‌داده و اغلب مردم در آن ساعت مشغول استراحت هستند بررسی‌های تکمیلی را هم انجام می‌دهد.

شهرستان حاجی‌آباد هرمزگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بندر عباس واقع شده است.

منبع: ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.