کد خبر : 5990 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال!

باشگاه استقلال در دو روز گذشته رفت و آمد بازیکنان زیادی را شاهد بود که اکثر آنها پس از رسیدن به توافق با مدیرعامل عکس گرفتند اما در پس ماجرا سرمربی آبی‌ها حضور داشت!

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال!

اخبار ورزشی:فصل فوتبالی گذشته برای آبی های تهران با نایب قهرمانی در جام حذفی و قرار گرفتن بر روی سکوی سوم بیستمین دوره لیگ برتر به پایان رسید تا این تیم در ادامه سالهای بدون جام بودن بازهم در رسیدن به یک قهرمانی دیگر ناکام بماند.

فصل فوتبال برای استقلال البته بدون حاشیه به پایان نرسید و در طول مسابقات اختلاف نظر بین احمد مددی و فرهاد مجیدی کار را برای آبی پوشان سخت و اوضاع باشگاه را بحرانی کرد. با این حال فرهاد مجیدی توانست با استفاده از قدرت مالی دوستانش و اهدا پاداش به بازیکنان انگیزه آنها برای پیروزی را حفظ کند.

با همه تدابیری که سرمربی آبی پوشان در نظر گرفت بازهم روابط تیره با مدیرعامل باشگاه از بین نرفت تا در نهایت شرایط آبی ها با شکست در فینال جام حذفی و نایب قهرمانی تلخ همراه شود و هواداران این تیم چشم به فصل نقل و انتقالات داشته باشند.

در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات جدایی چند بازیکن آبی ها قطعی شد تا اوضاع قرمزتر از قبل شود. در حالی که انتظار می رفت احمد مددی بتواند شرایط را برای تمدید قرارداد بازیکنان و جذب نفرات جدید فراهم کند، شرایط روز به روز بدتر می شد تا فرهاد مجیدی ناچار شود وارد ماجرای نقل و انتقالات استقلال شود.

سرمربی آبی پوشان در دو روز گذشته با استقرار در محل باشگاه زمینه حضور بازیکنان پرتعدادی را در باشگاه فراهم کرد که ثمره آن جذب چند بازیکن جدید و تمدید قرارداد چند بازیکن تاثیرگذار آبی پوشان بود که بخش عمده ای از دغدغه هواداران را برطرف کرد.

اکثر بازیکنانی که در دو روز گذشته وارد باشگاه استقلال شدند هنگام خروج از نشست و مذاکره با مسئولان باشگاه تاکید کردند که در جلسه با فرهاد مجیدی مشکل شان حل شده و راضی به امضا قرارداد شده اند.

این اظهار نظرها در حالی صورت می گرفت که عکس هایی که در رسانه باشگاه استقلال منتشر می شد بازیکنان را در کنار احمد مددی مدیرعامل باشگاه نشان می داد و خبری از فرهاد مجیدی نبود.

سرمربی آبی ها برای اینکه بتواند امسال تیم قدرتمندی را آماده کند از چند روز پیش وارد بازار نقل و انتقالات آبی پوشان شد تا خودش نظارت مستقیمی داشته باشد و زمینه حضور بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با قدیمی ها را فراهم کند. تدبیری که جواب داد و استقلال در دو روز تا حدود زیادی استخوان بندی تیم فصل آینده اش را شناخت.

منبع: مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.