کد خبر : 5843 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

مهدی قایدی از استقلال جدا شد؟

اگر چه فرهاد مجیدی گفته با انتقال مهدی قایدی مخالف است اما باشگاه استقلال به طور حتم این بازیکن را به یکی از تیم‌های متمول عربی خواهد فروخت.

مهدی قایدی از استقلال جدا شد؟

اخبار ورزشی:مهدی قایدی این روزها به همراه همسرش در دبی بسر می‌برد و بر خلاف آنچه روزنامه الرایه قطر منتشر کرده برای عقد قرارداد با تیم الغرافه راهی دوحه نشده است.

با این حال از باشگاه استقلال خبر می‌رسد این باشگاه به طور حتم رضایت نامه این بازیکن را برای یک تیم خارجی صادر خواهد کرد که احتمالا یکی از تیم های عربی حاشیه خلیج فارس خواهد بود به این خاطر که تیم های اروپایی قادر به برآورده کردن خواسته مالی باشگاه استقلال نیستند. 

فرهاد مجیدی به این دلیل مخالفت خود را با جدایی مهدی قایدی اعلام کرده است که در آینده به خاطر جدایی این بازیکن مورد انتقاد هواداران قرار نگیرد. اما در واقع سرمربی استقلال نمی‌خواهد مانعی برای جدایی این بازیکن ایجاد کند به این خاطر که مهدی قایدی در سال های اخیر با دستمزد کم برای استقلال بازی کرده و دین خود را به این تیم ادا کرده است. از همه مهمتر جدایی این بازیکن برای استقلال نفع مالی خواهد داشت. 

منبع: خبرورزشی

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.