کد خبر : 5960 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| محمد دانشگر

خبر بد برای هواداران استقلال!

محمد دانشگر با حضور در سازمان لیگ خواهان فسخ قراردادش با استقلال شد.

خبر بد برای هواداران استقلال!

 

اخبار وررزشی:محمد دانشگر مدافع آبی های پایتخت یکی از نفراتی است که خواهان جدایی از این تیم شده است. دانشگر البته یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد اما در بحث های مالی به اختلافاتی با باشگاه خورده که خواهان جدایی شده است.

دانشگر در طول فصل گذشته به خاطر بی انضباطی حدود دو ماه از تمرینات و مسابقات استقلال دور بود. او بعد از حضور در جلسات انضباطی باشگاه جرایم سنگینی را از سوی مسئولان تجربه کرد و به تمرینات برگشت. با این حال دانشگر تا پایان فصل درباره جرایمی که باشگاه در قراردادش لحاظ کرده ناراحت بود اما حرفی نزد.

بعد از پایان فصل مدافع آبی ها از مسئولان باشگاه خواست تا مسائل مالی قراردادش را درست کنند. او امروز هم به باشگاه رفت و با مسئولان دیدار کرد اما به نتیجه ای نرسید و بدون توافق باشگاه را ترک کرد.

جالب اینکه دانشگر بعد از حضور در باشگاه استقلال به سازمان لیگ فوتبال رفت تا به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند. این مدافع خبرساز معتقد است که دریافتی قراردادش پایین بوده و جرایمی که باشگاه هم برایش در نظر گرفته قانونی نیست و به همین خاطر می تواند از استقلال جدا شود.

بی تردید با جدایی دانشگر به صورت یک طرفه شاهد اعتراض باشگاه استقلال خواهیم بود. مساله مهم اما اقدام دانشگر برای جدایی است. اینکه او قصد دارد به چه تیمی برود را می شود حدس هایی درباره اش زد اما هنوز به طور رسمی چیزی درباره اش مشخص نیست و باید دید طی یکی دو روز آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.