کد خبر : 5951 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار پرسپولیس| سرمربی پرسپولیس

ادعای عجیب جانشین نوراللهی + جزئیات بیشتر

در شرایطی که از رضا اسدی به عنوان جانشین نوراللهی نام برده می‌شد رقم درخواستی این بازیکن مذاکرات را به هم ریخته است.

ادعای عجیب جانشین نوراللهی + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی: پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی کاپیتان سوم فصل گذشته اش هنوز نتوانسته جایگزین او را انتخاب کند. اگرچه از مدت‌ها قبل از رضا اسدی به عنوان جانشین نوراللهی در پرسپولیس نام برده می‌شد، ولی به نظر می‌رسد این انتقال هم منتفی است و پرسپولیسی‌ها به گزینه دیگری فکر می‌کنند.

به گزارش فرارو، رضا اسدی بازیکن سابق تیم‌های سایپا و تراکتور یکی دو فصلی می‌شود که در فهرست خرید پرسپولیس و یحیی گل محمدی است. او همین فصل گذشته هم در فهرست خرید پرسپولیسی‌ها بود، ولی ترجیح داد راهی اتریش شود تا برای سنت پولتن بازی کند. حضور در اتریش آنطور که باید به نفع اسدی نشد، چون نه تنها تعداد بازی‌های بسیار کمی به او در اتریش رسید بلکه از چشم سرمربی تیم ملی ایران هم دور ماند.

جدایی نوراللهی از پرسپولیس فرصت خوبی برای اسدی بود تا دوباره به لیگ برتر ایران برگردد، ولی به نظر می‌رسد درخواست مالی بالای او مذاکرات را بی نتیجه گذاشته است. آنطور که ایران ورزشی نوشته، اسدی برای حضور در پرسپولیس طلب ۱۵ میلیاردتومان کرده است. مسئولان باشگاه هم به او گفته اند اگر قرار به پرداخت چنین رقمی بود این رقم را به نوراللهی می‌دادند تا او در باشگاه ماندنی شود.

پرسپولیسی‌ها به سراغ گزینه‌ای دیگر رفته اند و حالا همین مورد مدیربرنامه‌های رضا اسدی را نگران کرده و او با فرستادن پیامی دیگر به باشگاه پرسپولیس سعی در زنده نگه داشتن مذاکرات داشته که ظاهرا تا به الان بی نتیجه مانده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.