کد خبر : 5794 / /
/

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

یاران وفادار پرسپولیس معرفی شدند

در شرایطی که لیگ بیستم با قهرمانی سرخپوشان به اتمام رسید اما هنوز وضعیت خیلی از بازیکنان برای ادامه همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد.

یاران وفادار پرسپولیس معرفی شدند

اخبار ورزشی : شماره ۸تیم فوتبال پرسپولیس پس از هفت سال حضور در این باشگاه ممکن است از جمع سرخپوشان جدا شود اما سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد تمایل نشان دادند. 

 در شرایطی که لیگ بیستم با قهرمانی سرخپوشان به اتمام رسید اما هنوز وضعیت خیلی از بازیکنان برای ادامه همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد.

در پایان فصل قرارداد بازیکنانی نظیر مهدی شیری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان به اتمام رسید و همان ابتدا کنعانی‌زادگان از جمع سرخپوشان جدا شد و به الاهلی قطر پیوست.

این در شرایطی است که مسوولان باشگاه از نیم فصل دنبال تمدید قراردادها بودند اما هیچ کدام در طول فصل عملی نشد تا این نگرانی بین هواداران وجود داشته باشد که دیگر بازیکنان مانند کنعانی زادگان پرسپولیس را ترک کنند.

دیگر بازیکنی که هواداران به شدت پیگیر تمدید قرارداد او هستند، احمد نوراللهی است. این بازیکن در طول فصل پیشنهادات بسیار خوب مالی از قطر را رد کرد. او بلافاصله پس از لیگ با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که پیشنهاد ۶۰ میلیاردی را برای ادامه همکاری با پرسپولیس رد کرده اما هنوز این تمدید قراردادها نهایی نشده است.

نوراللهی اما در همین راستا شنیده می شود که با دو پیشنهاد جدی از امارات مواجه شده است و به زودی قرارداد این بازیکن با تیم اماراتی نهایی خواهد شد. با توجه به این موضوع او و پرسپولیس به نظر می رسد که به خط پایان نزدیک شده اند.

با این وجود مذاکرات باشگاه برای تمدیدی‌ها همچنان ادامه دارد. سایر بازیکنان هم ظاهرا به توافقات نهایی رسیدند و تا در روزهای آتی مذاکرات نهایی دنبال خواهد شد.

امید عالیشاه و مهدی شیری دیگر نفراتی هستند که برای ادامه همکاری تمایل نشان دادند و به زودی قراردادشان را خواهند بست.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.