کد خبر : 5865 / /
/

مهدی قایدی/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

استقلال مهدی قایدی را به کسی نمی دهد!

مهدی قایدی به دلیل درخشش در دو سال اخیر چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان آسیا، یکی از بازیکنانی بود که پیشنهادات خوبی از تیم‌های خارجی داشت و ظرفیت ترانسفر شدن را دارد.

استقلال مهدی قایدی را به کسی نمی دهد!

اخبار ورزشی : باشگاه استقلال با تغییر ناگهانی موضع در خصوص قایدی، در نظر دارد او را برای فصل آینده هم حفظ کند.

در حالی که انتظار می‌رفت قایدی با مبلغ خوبی به یکی از تیم‌های حوزه خلیج‌فارس ترانسفر شود تا علاوه بر دریافتی خوب که نصیب خودش خواهد شد، مبلغ قابل توجهی هم نصیب باشگاه استقلال شود، به نظر می‌رسد این اتفاق صورت نخواهد گرفت.

از آنجایی که در صورت ترانسفر شدن قایدی، استقلالی‌ها باید در همین پست یک بازیکن باکیفیت از خارج ایران جذب کنند و در این صورت ناچار هستند بخش عمده یا تمامی مبلغی که برای ترانسفر قایدی نصیبشان می‌شود، در این راه هزینه کنند، بنابراین فروش قایدی نمی‌تواند آنطور که باید و شاید برای باشگاه استقلال مقرون به صرفه باشد.

بنابراین این مسائل باعث شد معادلاتی که در خصوص لژیونر شدن مهدی قایدی برای فصل بعد تصور می‌شد، قدری برهم بخورد و احتمال ادامه حضورش در استقلال جدی شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.