کد خبر : 5755 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

مشکلات فرهاد مجیدی تمامی ندارد!

در حال حاضر غیر از استقلال، ۸ تیم دیگر از وجود سرمربیان استقلالی استفاده می‌کنند و ناگفته پیداست هر ۸ نفر رقابت سنگینی در دیدار با فرهاد مجیدی و تیمش خواهند داشت.

مشکلات فرهاد مجیدی تمامی ندارد!

اگر چیدمان کنونی نیمکت تیم‌های لیگ برتری را در نظر بگیریم، مجیدی باز هم داستان‌های فراوانی با سرمربیان استقلالی خواهد داشت و نصف تیم‌های حاضر در این مسابقات با مربیانی که سابقه آبی در کارنامه‌شان به چشم می‌خورد، به جنگ فرهاد خواهند آمد.

فرهاد مجیدی اسفند سال گذشته در حالی هدایت استقلال را برای سومین مرتبه بر عهده گرفت که جدا از شرایط حساس این تیم در مسابقات و پیش‌رو بودن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یک رقابت داخلی هم با مربیان استقلالی ‌داشت که هدایت سایر تیم‌های لیگ برتری را عهده دار بودند. بدون شک این ماجراها در فصل آینده لیگ برتر نیز ادامه پیدا می‌کند و اگر چیدمان  کنونی نیمکت تیم‌های لیگ برتری را در نظر بگیریم، مجیدی باز هم داستان‌های فراوانی با سرمربیان استقلالی خواهد داشت.

*امیر قلعه نویی قراردادش را با گل گهر سیرجان تمدید کرده و این یعنی جدال مجدد او با  آبی‌پوشان پایتخت و فرهاد مجیدی. قلعه نویی پس از ناکامی در جدال نیمه نهایی جام حذفی مدعی شد استقلال طی چهار بازی آخر با تیم‌های او، به لطف داوری برنده شد. از طرف دیگر، محمود فکری هم حرف‌های تندی پیرامون اتفاقات رخ داده در استقلال طی چند ماه گذشته بر زبان آورد.

*هوادار یکی از تیم‌های تازه لیگ برتری شده تلقی می‌شود و از مهر ماه برای اولین بار در این عرصه پا به میدان می‌گذارد. اگر داستان فروش امتیاز باشگاه به نتیجه نرسد، قطعاً این تیم تازه وارد را با هدایت رضا عنایتی خواهیم دید. البته این دو مربی طی دوران بازیگری خود با همدیگر مشکلی نداشتند.

*فولاد خوزستان با جواد نکونام توانست استقلال را در جدال فینال  حذفی مغلوب کند و بار دیگر حسرت جام گرفتن را به دل بازیکنان و هواداران این تیم بگذارد. اگر نکونام همچنان در جمع سرخ‌پوشان خوزستانی باقی بماند، حتماً رویارویی اش با آبی‌ها جالب خواهد بود.

*با توجه به حضور ساکت الهامی و فراز کمالوند روی نیمکت استقلال در مقاطع دور و نزدیک، این دو مربی را نیز باید در جمع مربیان استقلالی محسوب کرد. ساکت الهامی شهریور سال گذشته کاپ قهرمانی جام حذفی را از استقلال گرفت و فراز کمالوند نیز که اسفندماه پارسال همراه با فرهاد به استقلال آمد، پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ترجیح داد جدا شده و هدایت سایپا را برعهده بگیرد. 

*مهدی رحمتی در تمام فصل قبل ترجیح داد کوچک‌ترین کاری با استقلال نداشته باشد و تمام حواس خود را معطوف به هدایت نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر کند. به احتمال زیاد رحمتی این فصل هم در جمع مشهدی‌ها ماندگار است و با تیم خود به مصاف تیم استقلال می‌رود.   

*در میان مربیان استقلالی که فصل گذشته کار می‌کردند،  تکلیف علیرضا منصوریان نامشخص است. این مربی آلومینیم اراک را در شرایط مناسبی از رسول خطیبی تحویل گرفت ولی در هفته‌های پایانی لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرد و حالا باید ببینیم فصل آینده همچنان هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و به مصاف استقلال می‌رود یا خیر؟

در حال حاضر غیر از استقلال، ۸ تیم دیگر از وجود سرمربیان استقلالی استفاده می‌کنند و ناگفته پیداست هر ۸ نفر رقابت سنگینی در دیدار با فرهاد مجیدی و تیمش خواهند داشت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.