کد خبر : 5742 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

واکنش تند فرهاد مجیدی به محمود فکری! + جزئیات بیشتر

بعد از فینال، از تهران تا اروپا متحد شدند که این تیم تضعیف بشود. اینها استقلال را بدون خودشان نمی‌خواهند. متاسفانه کاری هم غیر از ایجاد حاشیه برای استقلال ندارند

واکنش تند فرهاد مجیدی به محمود فکری! + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از مدتها سکوت جواب مصاحبه های تند‌ محمود فکری بر علیه خودش و استقلال را داد.

 

فرهاد مجیدی بعد از مصاحبه های تند محمود فکری بر علیه خودش و استقلال، در جواب به او‌ گفت:بعد از فینال، از تهران تا اروپا متحد شدند که این تیم تضعیف بشود. اینها استقلال را بدون خودشان نمی‌خواهند. متاسفانه کاری هم غیر از ایجاد حاشیه برای استقلال ندارند. بعضی‌ها آنقدر بی‌ظرفیت هستند که وقتی می‌بازند همه ایران را خائن می‌کنند. یکی نیست به این بی‌اخلاق‌ها بگوید کمی ظرفیت داشته باشید.

مجیدی افزود:تا شب قبل از فینال و بعد از بردهای متعدد، حال بعضی از اینها رو به سکته بود. بعد از فینال هم در حال دق کردن هستند. مشکلشان این است که چرا همچنان هواداران در حال حمایت هستند؟! من پاسخی برای بی‌ظرفیتی این افراد ندارم. دستشان هم برای هواداران رو شده است. اینها حرفشان این است که چون مجیدی سرمربی استقلال هست، پس نباید سر به تن استقلال باشد! یک ریال برای استقلال ارزش قائل نیستند. نه تحمل سکوت دارند و نه چشم دیدن موفقیت استقلال بدون خودشان را. واقعا خسته نشدند از این همه خباثت؟ چقدر باید به شما بی‌محلی کرد، جوابتان را نداد و مقابلتان سکوت کرد تا شرم کنید؟

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.