کد خبر : 5749 / /
/

قتل/اخبار حوادث/اخبار مهم روز

قتل مرد ساوجی همه را ترساند / قاتل کیست؟

در پی قتل مرد ساوجی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه به سرعت وارد عمل شدند و در کمتر از یک ساعت قاتل را در محل اختفایش دستگیر کردند.

قتل مرد ساوجی همه را ترساند / قاتل کیست؟

 پلیس ساوه قاتل مرد ساوجی را در کمتر از یک ساعت دستگیر کرد. در پی قتل مرد ساوجی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه به سرعت وارد عمل شدند و در کمتر از یک ساعت قاتل را در محل اختفایش دستگیر کردند.

سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه  گفت: ساعت ۷:۱۵ صبح امروز یک فقره قتل در ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش شد و مامورین سریعا به محل وقوع جرم اعزام شدند.

قتل مرد جوان در ساوه

قتل

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از منابع و پس از ردیابی ماموران نیروی انتظامی شهرستان ساوه قاتل حادثه را در کمتر از یک ساعت در حالیکه که هنوز خون مقتول بر روی چاقویش خشک نشده بود دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

او اضافه کرد: با بررسی‌های اولیه مشخص شد که این قتل در پی درگیری فیزیکی اتفاق افتاده و قاتل با وارد کردن ضرباتی مقتول را از پای درآورده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.