کد خبر : 5563 / /
/

قتل/اخبار حوادث/اخبار مهم روز

عشق زن جوان به قتل ختم شد / شوهر بیچاره مثله شد

پلیس میشیگان زن 34 ساله ای را به جرم قتل شوهر ش بازداشت مرد .

عشق زن جوان به قتل ختم شد / شوهر بیچاره مثله شد

 زنی که شوهرش را مثله کرده بود بازداشت شد. پلیس میشیگان زن 34 ساله ای را به جرم قتل شوهر ش بازداشت مرد . متهم پس از قتل شوهرش بدن او را مثله کرده و از فرزندان خود برای پاکسازی صحنه جنایت درخواست کمک کرده بود.

متهم پس از دستگیری اعتراف کرد که مدت ها در سایت دوست یابی فعالیت داشت و از این رو همین موضوع موجب خشم و ناراحتی شوهرش شده بود و درگیری بینشان ایجاد شده بود به طوری که قربانی قصد داشت تا برای همیشه او را ترک کند اما شب آخر با یکدیگر درگیر شده و پس از مشاجره شبانه با همسرش او را با شلیک گلوله کشته و از فرزندانش برای پاکسازی صحنه جنایت کمک خواسته است.

قتل شوهر  به دست همسرش

قتل

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم  جسد شوهرش را درون کمد لباس اتاق خواب دخترش مخفی کرده سپس از یک مرد در سایت دوست یابی برای جابه جایی جسد شوهرش درخواست کمک کرده بود و این مرد پس از دستگیری به ماموران پلیس بیان کرد که جسد قربانی را درون کمد لباس دیده و متهم از وی خواسته تا جسد را درون صندوق عقب خودرواش قرار دهد تا خودرو را به مکانی دور برده و به آتش بکشد .

با اظهارات فرزندان متهم و قربانی و مردی که ادعا می کند با متهم در سایت دوست یابی آشنا شده ماموران پلیس زن 34 ساله را به جرم قتل ، سوء استفاده ازفرزندانش ، کودک آزاری و تلاش برای فریب ماموران پلیس بازداشت کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.