کد خبر : 5318 / /
/

قهر فرهاد مجیدی به پایان رسید!+ جزئیات بیشتر

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره همراه بود، حاضرین ضمن قدردانی از زحمات و نتایج درخشان تیم فوتبال استقلال و فرهاد مجیدی در ماه های اخیر، درباره برنامه های آتی بحث و تبادل نظر کردند

قهر فرهاد مجیدی به پایان رسید!+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:فرهاد مجیدی مهمان ویژه مدیران استقلال ؛ جلسه اعضای هیات مدیره استقلال تشکیل شد.فرهاد مجیدی پس از بازی استقلال و نساجی مازنداران گفت : یکی از بدشانسی های من این بوده که تماشاگری در ورزشگاه ها وجود ندارد .

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال صبح روز چهارشنبه با حضور فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم فوتبال استقلال در دفتر احمد مددی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای هیات مدیره همراه بود، حاضرین ضمن قدردانی از زحمات و نتایج درخشان تیم فوتبال استقلال و فرهاد مجیدی در ماه های اخیر، درباره برنامه های آتی بحث و تبادل نظر کردند و مقرر گردید تا اقدامات انگیزشی و تدارکاتی لازم جهت حضور تیم در فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات انجام گیرد.

 

 

دیدار با الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه درباره آن گفت و گو شد تا اقدامات لازم برای حضور قدرتمندانه استقلال در این دیدار حساس، صورت گیرد.

بررسی لیست بازیکنان تمدیدی فرهاد مجیدی برای فصل پیش رو از دیگر موضوعات این جلسه بود و در نهایت مقرر گردید تا اقدامات اجرایی لازم از سوی باشگاه و هیات مدیره با همراهی سرمربی تیم فوتبال استقلال جهت حفظ اسکلت تیم بر اساس اندیشه های ایشان، انجام پذیرد.

تاکید داریوش دلفانی به استعفا از هیئت مدیر استقلال

تیم استقلال

داریوش دلفانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که در سمت عضو هیئت مدیره به کارش ادامه نخواهد داد.

 دلفانی در گفت و گوی کوتاهش با "ورزش سه"، در این باره گفت: آقای مددی، مجمع استقلال و وزارت ورزش لطف دارند که مرا به عنوان عضو هیئت مدیره انتخاب کرده‌اند با این حال من در حال حاضر مشغله و درگیری‌هایی دارم که نمی‌توانم به تیم خوب استقلال کمک مناسبی کنم و انشاالله این همکاری را در صورت خواست باشگاه و هواداران به زمان دیگری موکول می‌کنم.

دلفانی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال استقلال در ادامه مسابقات، در این باره گفت:ساماندهی استقلال یک کار بسیار بزرگ و پر اهمیت است و فکر می‌کنم افرادی باید حضور داشته باشند که بتوانند تمام وقت خود را به این مسئله اختصاص دهند که استقلال همانطور که در ماه‌های گذشته بهترین نتایج را به دست آورده بتواند ره این روند ادامه دهد و هواداران خود را بیش از گذشته خوشحال کند.

او در پایان گفت: به این وسیله ضمن عذرخواهی از مدیرعمل و هواداران استقلال دعای خیر و انرژی مثبتم را نثار این تیم می‌کنم که تاکید موکد دارم که استعفای مرا بپذیرند.

 

آب پاکی پیشکسوت استقلال روی دست پرسپولیسی ها

بیستمین دوره از رقابتهای لیگ برتر به ایستگاه پایانی رسید و تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده نیز در همین هفته مشخص خواهد شد. درباره حواشی رقابت های لیگ در هفته آخر و همچنین مسائل مربوط به استقلال رضا رجبی پیشکسوت این تیم به این نکته ها اشاره کرد:

*از چند روز پیش جوی ایجاد شده که فضا را برای استقلال مسموم می‌کند و خیلی از دوستان را می بینم که عنوان می‌کنند استقلال باید شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. من خیال این دلواپسان را راحت می‌کنم و می‌گویم استقلال تیمی نیست که هرگز از چارچوب «فیرپلی» خارج شود. هیچکس حق این را ندارد بگوید سرمربی چه بازیکنی را در ترکیب بگذارد، نباید عنوان شود تیم اول و دوم. این حق سرمربی است که هر بازیکنی را صلاح بداند در ترکیب اولیه تیمش قرار دهد، اما هیچ سرمربی حق ندارد از اصول جوانمردی و شرافت در فوتبال عدول کند.

رضا رجبی گفت:*بازی جوانمردانه و شرافتمندانه فقط خاص استقلال نیست و همه تیم‌ها باید در هفته آخر با همه قدرت به میدان رفته و جوانمردانه بازی کنند. تیم پیکان هم شامل این موضوع می‌شود. همینطور آلومینیوم اراک که این بازی برای خودش مهم نیست، اما برای چند تیم در پایین جدول مهم است. حتی مس رفسنجان هم باید مقابل ذوب آهن شرافتمندانه و با همه قوا بازی کند. اما نمی‌دانم چرا فشار را روی استقلال وارد می‌کنند.

رضا رجبی گفت:*امتیاز دیدار با سپاهان به درد استقلال نمی‌خورد و این تیم و هوادارانش فقط به جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات فکر می‌کنند. اما از این بازی می‌شود به عنوان یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای جام حذفی برداشت کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.