کد خبر : 5626 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| محمد دانشگر

دانشگر استقلال را تهدید کرد؟

دانشگر قصد دارد در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند.

دانشگر استقلال را تهدید کرد؟

اخبار ورزشی:مدافع تیم فوتبال استقلال به این باشگاه برای دریافت مطالباتش فرصت ۱۰ روزه داد.محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داد.

ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند.

دانشگر: روزی‌مان با پاداش‌های مجیدی می‌گذرد

ما هم بخاطر این هواداران آمده‌ایم و هم تمرین می‌کنیم و هم بازی می‌کنیم. الان خودمان به شخصه نگران آینده تیم‌مان هستیم. ما ۴۵ روز دیگر با الهلال بازی داریم و فکر می‌کنم آنها که قراردادشان تمام می‌شود ۱۴ روز دیگر بیشتر وقت ندارند و باید قرارداد ببندند.

دانشگر در خصوص شرایط مالی و دریافتی‌ها گفت: همه کم گرفتیم. دو سوم تیم زیر چهل درصد گرفته‌اند و این خیلی بد است. ۱۴ روز دیگر اینها که قراردادشان تمام می‌شود باید تمدید کنند و اگر نکنند اسمشان برای جام باشگاه‌ها رد نمی‌شود.

مدافع استقلال ادامه داد:از باشگاه هیچ چیزی نبوده. خدا پدر آقا فرهاد را بیامرزد یک پاداش به بچه‌ها می‌دهد که روزیمان بگذرد. من نمی‌دانم ما الان مشکلمان چیست. هر کسی به این تیم می‌آید که زحمت بکشد از تیم می‌رود. من خودم به شخصه دلیل رفتن آقای عبدیان و آقای نامداری را نمی‌دانم چون آنها باعث شدند پارسال اولین سالی شود که بازیکنان استقلال جایی نمی‌روند و می‌مانند. این دو شخص خیلی زحمت کشیدند.

او در مورد اختلافات با مددی و ماجرای شکایت از فرشید اسماعیلی گفت:با آقای مددی هیچ جوره نمی‌شود صحبت کرد. باشگاه نتوانسته فرشید اسماعیلی را به کمیته انضباطی بیاورد و رفته به دادگاه شکایت بازیکن تیم را کرده. یعنی فرشید اسماعیل الان شاکی خصوصی دارد و آقای مددی می‌تواند او را بگیرد. بخاطر بی احترامی.

این مدافع در مورد آینده کاری‌اش عنوان کرد: تراکتور خیلی تیم بزرگی است اما من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. حتی تراکتور به من پیشنهاد هم نداده‌. اینها چیزهایی است که برای فصای مجازی است ولی من خودم به شخصه زوم می‌گیرد که الان تیم نتیجه می‌گیرد، مربی تیم زحمتش را می‌کشد. تیم ما برده ولی مدیرعامل تیم، هیات مدیره یک نفر نیامده به ما تبریک بگوید. اصلا تبریک نگو. می‌توانید یک پاداش بگذارید قبل بازی. هر تیمی که بازی دارد می‌گویند این بازی را ببرید پاداش می‌دهیم. دربی هم که جای خود را دارد. این روند خیلی دارد بد می‌شود.

او در پایان گفت:من به شخصه اگر جای آقای مددی بودم می‌رفتم. وقتی هیچکس تو را نمی‌خواهد برای چی مانده‌ای. بیا صحبت کن و بگو چرا مانده‌ای. فردا پس فردا انشالله قهرمان جام حذفی بشویم می‌گوید در مدیریت ما جام گرفتید. او همچنین به صحبت خبرنگار "ورزش سه" مبنی بر شکایت کردن مددی از او هم واکنش نشان داد و گفت: شکایت بکند.

دانشگر دوباره فیکس استقلال می‌شود

محمد دانشگر به احتمال فراوان دوباره به عنوان یار فیکس در ترکیب استقلال به میدان می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیتی که برای عارف غلامی در اواسط نیمه دوم دیدار دربی پیش آمد، اتفاقی تلخ برای هواداران فوتبال بود. غلامی که رباط صلیبی اش پاره شده و چند ماه دور از میادین خواهد بود، امروز در پستی اینستاگرامی احساس بد خود را بیان کرد.

مصدومیت شدید غلامی در شرایطی پیش آمد که استقلال هفته ها است در خط دفاعی هماهنگی خوبی پیدا کرده و توانسته عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. ساختار دفاعی آبی ها با حضور غلامی و سایر نفرات به قدری خوب شده که در 7 بازی گذشته فقط یک گل در جریان بازی دریافت کرده و حالا مصدومیت غلامی می تواند خبر بدی مجیدی باشد.

در این وضعیت کادرفنی استقلال مجبور است در خط دفاعی تیمش تغییر ایجاد کند. جایی که محمد دانشگر به احتمال فراوان بعد از مدت ها دوباره فیکس این تیم خواهد شد.

دانشگر در بازی دیروز مقابل پرسپولیس هم به جای عارف غلامی به زمین رفت و عملکرد بدی نداشت و حالا در بازی های آینده نیز احتمالا شاهد حضور او در ترکیب ثابت باشیم.

با حضور دانشگر خط دفاعی 3 نفره استقلال که این روزها بسیار خوب کار کرده، از او، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تشکیل می‌شود. اتفاقی که ممکن است هماهنگی ایجاد شده را در غیاب عارف غلامی از بین ببرد اما قطعا مجیدی تلاش خواهد کرد تا دانشگر هم هرچه سریع تر با سایر بازیکنان هماهنگ شود و عملکرد خوب خط دفاعی این تیم ادامه داشته باشد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.