کد خبر : 5590 / /
/

استقلال/اخبار استقلال/اخبار ورزشی

بدهی نجومی استقلال و پرسپولیس لورفت

کمیته حرفه‌ای سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر فشار خود برای حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان را دنبال می‌کند و این مساله علیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

بدهی نجومی استقلال و پرسپولیس لورفت

اخبار ورزشی : کمیته حرفه‌ای سازی کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر فشار خود برای حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان را دنبال می‌کند و این مساله علیه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا طی سالیان اخیر نظارت ویژه‌ای برای حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا داشته و یکی از مسائلی که برای حضور تیم‌ها در این لیگ زیر نظر می‌گیرد بحث پرداخت بدهی‌ها و پاک بودن حساب آنهاست.

 در این ارتباط اکنون دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به بدهی‌هایی که پیش رو دارد شرایط ویژه‌ای پیش رو خواهد داشت و مدیران دو تیم باید هر چه زودتر به توافق لازم برای تسویه حساب با افرادی که مطالباتی از این دو باشگاه دارند، دست یابند.

استقلال و پرسپولیس هر دو در شرایط فعلی جواز صعود در فصل آینده لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند و باید دید قادر به دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی کنفدراسیون برای حضور بدون مانع در این رقابت‌ خواهند بود یا خیر.

هر دو باشگاه با بدهی‌های بزرگی مواجه هستند و خزانه باشگاه‌ها نیز طبق مدیران دو تیم خالی است و این مساله می‌تواند نگرانی‌هایی برای هواداران دو تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان شکل دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.