کد خبر : 5559 / /
/

نگرانی عجیب نکونام برای تیمش! + جزئیات بیشتر

فینال جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و همین موضوع شانس قهرمانی استقلال افزایش داده چون تیم نکونام خارج از خانه نتایج عجیبی گرفته است.

نگرانی عجیب نکونام برای تیمش! + جزئیات بیشتر

 

اخبار ورزشی:فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان برگزار می‌شود. این دیدار ابتدا قرار بود در ورزشگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شود اما به دلیل عدم وجود امکانات لازم بازی به ورزشگاه نقش جهان اصفهان انتقال یافت.

البته محل برگزاری بازی چندان فرقی نمی‌کرد چون هیچ یک از تیم‌ها اجازه میزبانی بازی نهایی را ندارند که این موضوع بیشتر به ضرر فولادی‌هاست. شاگردان نکونام در لیگ برتر فصلی که گذشت یکی از بهترین تیم‌ها در خانه بودند و بدون حتی یک شکست خانگی لیگ را تمام کردند. اما فولاد بیرون از خانه راه بردن را بلد نیست به طوری که تنها یک برد بیرون از خانه در لیگ برتر برابر ماشین سازی سقوط کرده حاصل تلاش شاگردان نکونام بوده است.

تیم جواد نکونام بیرون از خانه زهر لازم را ندارد و به بازی در ورزشگاه شهدای فولاد عادت کرده است. فینال جام حذفی یک بازی خارج از خانه به حساب می‌آید و این موضوع به ضرر فولادی خواهد شد. شاید اگر بازی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شد روی کاغذ شانس فولادی‌ها افزایش می‌یافت اما در شرایط کنونی باید شانس بیشتر قهرمانی را برای استقلال قائل باشیم.

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.