کد خبر : 5504 / /
/

قهر یحیی و پیروانی از باشگاه پرسپولیس + جزئیات بیشتر

در حالی که یحیی گل محمدی برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و حتی عده ای از هواداران پرسپولیس خواسته بودند که اصلا این برنامه را نگاه نکنند، ناگهان ابراهیم‌ شکوری با 5کاپ قهرمانی به فوتبال برتر رفت

قهر یحیی و پیروانی از باشگاه پرسپولیس + جزئیات بیشتر

 

 

اخبار ورزشی:به نظر می رسد اختلافات یحیی گل محمدی وافشین پیروانی باباشگاه پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای شده است.

در حالی که یحیی گل محمدی برنامه فوتبال برتر را تحریم کرده و حتی عده ای از هواداران پرسپولیس خواسته بودند که اصلا این برنامه را نگاه نکنند، ناگهان ابراهیم‌ شکوری با 5کاپ قهرمانی به فوتبال برتر رفت و جالب اینکه احمد نوراللهی هم درهمان برنامه حاضر شد.

طبعا نوراللهی نمی تواند بدون هماهنگی با باشگاه راهی برنامه میثاقی شده باشد. از طرفی پرسپولیسی ها می گفتند میثاقی استقلالی است اما شکوری نه تنها به این برنامه رفت  بلکه 5کاپ قهرمانی پرسپولیس را هم به این برنامه برد تا در واقع میثاقی خیلی حرف ها را با زبان بی زبانی به گل محمدی و پیروانی زده باشد!

البته پیروانی بعد از آن که  روی آنتن برنامه فوتبال برتر با میثاقی و مسئولان سپاهان درگیر شد،از جعفر سمیعی هم دلخور شده بود. او به میثاقی گفته بود سمیعی هرگز روی خط برنامه شما نمی‌آید اما به فاصله چند دقیقه مدیرعامل پرسپولیس با میثاقی مصاحبه کرد!

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.