کد خبر : 5461 / /
/

آخرین اخبار پرسپولیس؛

از نقل و انتقالات در پرسپولیس چه خبر؟+ جزئیات بیشتر

گل محمدی در خصوص آخرین نقل و انتقالات پرپسولیس توضیح داد.

 از نقل و انتقالات در پرسپولیس چه خبر؟+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:یحیی گل محمدی قصد دارد بعد از تقویت تیمش در فصل نقل و انتقالات در مورد ۲ یا ۳ بازیکن پرسپولیس تصمیم بگیرد.

یحیی لیست مورد نظر خود را برای پرسپولیس تهیه کرده و منتظر جذب بازیکنان این لیست است.

اگر بازیکنانی که او در نظر دارد همه راهی پرسپو‌لیس شوند، در آن صورت احتمالاً ۲ یا ۳ نفر باید به فکر پیدا کردن تیم جدید باشند در غیر این صورت آنها هم شانس خواهند داشت تا دوباره در پرسپولیس بمانند.

در واقع یحیی گل محمدی تکلیف چند نفر را بعدها و احتمالاً پس از مشخص شدن حضور نفرات جدید مشخص خواهد کرد.

البته پرسپو‌لیس باید ۲۳ شهریورماه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان برود که بازی حساسی است و یحیی می خواهد به هر قیمتی که شده از نفرات جدید در آن بازی استفاده کند.

این امر هم مستلزم آن است که بازیکنان جدید پرسپو‌لیس زودتر به تیم اضافه شوند و با بقیه به هماهنگی برسند.

اسامی ۱۱ بازیکن لیست خرید گل‌محمدی

یحیی گل محمدی در نقل‌ و انتقالات تابستانی به‌ دنبال تمدید قراردادها و حفظ ترکیب برنده است اما اگر کسی گران حساب کند او جانشین ارزان‌تر مدنظر دارد.

پرسپولیس جمعه‌ شب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را جشن گرفت و حالا سرخپوشان تهرانی باید هر چه سریع‌تر خودشان را آماده حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنند. در این میان تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس یک چالش بزرگ برای مدیران این باشگاه محسوب خواهد شد چراکه سرخپوشان از لحاظ مالی شرایط چندان مساعدی ندارند و با این وضعیت باید تعدادی از بازیکنان را برای تمدید قرارداد راضی کنند.

وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، امید عالیشاه و احمد نوراللهی نفراتی هستند که قراردادهایشان به پایان رسیده و در این میان جدایی کنعانی‌زادگان هم قطعی شده است. این در حالی است که شهریار مغانلو هم برای ماندن در جمع سرخپوشان وضعیت مبهمی دارد و باشگاه پرسپولیس باید سانتاکلارای پرتغال را راضی کند تا دوباره این مهاجم را در اختیار داشته باشد و البته رسیدن به این هدف کار سختی خواهد بود.

هرچند در این مدت اکثر رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که پرسپولیس قطعا شیری، امیری، کمال، عالیشاه و نوراللهی را حفظ خواهد کرد ولی از طرفی این شایعه هم مطرح شده که شاید از بین این ۵ نفر گل‌محمدی ۲یا ۳ بازیکن را در فهرست خودش برای فصل آینده قرار ندهد. البته این موضوع منوط به عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌ و انتقالات خواهد بود و یحیی منتظر است ببیند چه نفراتی به تیم اضافه خواهند شد. با این حال باشگاه پرسپولیس مذاکره با این بازیکنان را آغاز خواهد کرد و باید دید درنهایت این ۵ بازیکن برای فصل بعد چه شرایطی خواهند داشت.

پیغام یحیی به باشگاه؛ قرارداد سنگین نبندید!

یحیی گل محمدی یحیی گل‌محمدی چند روز پیش پیغام مهمی را به مسئولان باشگاه در مورد تمدید قراردادها داد. بازیکنان پرسپولیس آماده ارائه پیشنهادهای سنگین به باشگاه هستند که این موضوع می‌تواند نظم مالی پرسپولیس را به هم بریزد. به همین دلیل یحیی به مسئولان باشگاه گفته نفراتی که مبالغ غیرمنطقی به باشگاه پیشنهاد دادند، نباید با آنها قراردادی امضا شود و همه قراردادها باید از لحاظ مالی یک مبلغ منطقی داشته باشد. یحیی حتی به باشگاه گفته اگر برخی از این بازیکنان جدا شدند به راحتی می‌توان بازیکنان جانشین را با مبلغی مناسب به پرسپولیس آورد. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان به باشگاه گفته نباید نگرانی چندانی بابت تمدید قراردادها داشته باشند.

چه نفراتی در لیست پرسپولیس هستند؟

سرمربی پرسپولیس هنوز لیست رسمی خودش را به مسئولان باشگاه ارائه نداده است ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که تعدادی از بازیکنان لیگ در لیست گل‌محمدی قرار دارند. مهم‌ترین هدف یحیی تقویت خط دفاعی است که در این پست عارف آقاسی، علی نعمتی، ایمان سلیمی و علیرضا ابراهیمی در فهرست او قرار دارند و یحیی از بین آنها به‌احتمال فراوان ۲ بازیکن را جذب خواهد کرد. در پست دفاع راست هم فرشاد محمدی‌مهر گزینه گل‌محمدی است و این مربی برای تقویت خط حمله هم نفراتی مثل رضا دهقانی، حامد پاکدل و ساسان حسینی را درنظر گرفته است. از طرفی گفته می‌شود فرشاد احمدزاده هم به‌احتمال فراوان در لیست خرید گل‌محمدی قرار خواهد گرفت و ابوالفضل جلالی هم برای تقویت سمت چپ خط دفاعی در تیررس پرسپولیس قرار دارد.

به‌ دنبال جانشین برای لک

یحیی و حمید مطهری از چندماه قبل دنبال گلری هستند که بازی با پایش قوی باشد. از طرفی حاشیه‌های حامد لک (اتفاقات تبریز و درگیری لفظی با کریم باقری) یحیی را به این نتیجه رسانده که گلر اولش را تغییر دهد. گزینه اول سرمربی پرسپولیس محمدرضا اخباری است ولی گفته می‌شود که اخباری در آستانه توافق با سپاهان است و قطعا از تراکتور جدا خواهد شد. اگر اخباری به سپاهان برود پرسپولیسی‌ها برای پیدا کردن‌ گلر دچار چالش می‌شوند چون دیگر گزینه تراز اول برای جانشینی لک ندارند و شاید به‌دنبال گزینه سطح پایین‌تری بروند. یحیی و مطهری به رشید مظاهری هم فکر می‌کنند ولی گرفتن رشید از استقلال کار سختی است، خصوصا اینکه گفته می‌شود استقلال اصلا قصد از دست دادن مظاهری را ندارد.

منبع: پارس فوتبال همشهری 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.