کد خبر : 5482 / /
/

وضعیت دیاباته در استقلال؛

بلاتکلیفی دیاباته در استقلال + جزئیات بیشتر

هنوز درباره دیاباته تصمیم نهایی گرفته نشده است. دیاباته فعلاً با ما قرارداد دارد

بلاتکلیفی دیاباته در استقلال + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:سرمربی آبی پوشان جدایی قطعی دیاباته را تایید نکرد و گفت که در باره او هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

با وجود اینکه فصل هنوز به طور کامل برای استقلال به اتمام نرسیده و آنها همچنان درگیر رقابتهای جام حذفی هستند، اما باید به سرمربی این تیم و همچنین مدیران باشگاه حق داد که امور نقل و انتقالاتی خود را استارت زده باشند.

مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی کشور چند جمله‌ای هم درباره نقل و انتقالات صحبت کرد و در خصوص شیخ دیاباته که سابقه آقای گلی در لیگ برتر را دارد بیان داشت؛ هنوز درباره او تصمیم نهایی گرفته نشده است. دیاباته فعلاً با ما قرارداد دارد.

مجیدی در حالی این جملات را بیان کرد که چندی پیش مدیرعامل استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی خبر از جدایی دیاباته به همراه میلیچ داده بود تا مجیدی به نوعی صحبت‌های سابق مدیر باشگاه را نقض کرده باشد و مشخص شود هنوز جدایی شیخ از جمع آبی پوشان قطعی نشده است.

شوخی‌ دیاباته با قایدی و دانشگر

دیاباته در تمرین سه‌شنبه شب  استقلال شوخی‌های شیخ دیاباته با مهدی قایدی و محمد دانشگر در نوع خود جالب بود.

بازیکنان استقلال می‌گفتند احتمالا شیخ همه پولش را گرفته که این قدر سرحال و شاداب است و خنده بر لب دارد.جالب این که مجیدی هم گفته بود من هنوز در مورد دیاباته تصمیم نگرفته‌ام این درحالی است که احمد مددی قبلا خبر داده بود مجیدی میلیچ و دیاباته را نمی‌خواهد!

آمادگی نسبی شیخ در تمرینات استقلال و شوخی‌های او با مهدی  قایدی و محمد دانشگر باعث شده بود تا خیلی ها بگویند این مهاجم خارجی برای بازی با گل‌گهر سیرجان شانس بازی پیدا کرده و شاید مجیدی در نیمه دوم او را به میدان بفرستد.البته به نظر می رسید شیخ هنوز از نظر بدنی چندان آماده نیست و کیلوهای اضافه او به چشم می‌آمد اما به هر حال استقلال بازی مهمی در پیش دارد و هیچ بعید نیست مجیدی برای دقایقی هم که شده از وجود دیاباته استفاده کند. قرارداد دیاباته با استقلال بعد از اتمام جام حذفی به پایان می رسد.

پرداخت بدهی دیاباته

با اعلام رسمی باشگاه استقلال بدهی این باشگاه به دیاباته پرداخت شد تا مشکلی بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی وجود نداشته باشد.-

نکته مهم اینجاست که چند روز قبل فرهاد مجیدی گفته بود استقلال ۶۰۰ هزار یورو به دیاباته بدهکار است و حالا باید دید آیا باشگاه توانسته همه این مبلغ را به مهاجم اهل مالی تیمش بپردازد یا فقط بخشی از آن را داده و رضایت دیاباته را جلب کرده است؟

آنچه مسلم است در این شرایط اقتصادی و مشکلاتی که باشگاه استقلال دارد ۶۰۰ هزار یورو پول بسیار زیادی است و تهیه آن به این راحتی‌ها ممکن نخواهد بود. از طرفی به نظر می‌رسد دیاباته فقط به ایران برگشته بود که این پول را بگیرد و برود اما حالا مسئولان باشگاه استقلال مدعی شدند که پول او را جور کرده اند.

گفتنی است چند روز قبل در اخبار آمده بود که شیخ از یک تیم قطری پیشنهاد دارد و شاید فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند.

شایعه عجیب درباره دیاباته

شیخ به خوبی می‌داند شانس تمدید قراردادش برای فصل آینده اصلاً زیاد نیست و به همین خاطر نمی‌خواهد روزهای پایانی حضورش در استقلال با یک آسیب‌دیدگی جدی توام شود.

به نظر می‌رسد دوران حضور شیخ دیاباته در استقلال تمام شده و آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر به واسطه نمایش ضعیف در این فصل دیگر شانسی برای تمدید قرارداد ندارد.

برخی بازیکنان استقلال درباره دیاباته می‌گویند شیخ به خوبی می‌داند شانس تمدید قراردادش برای فصل آینده اصلاً زیاد نیست و به همین خاطر نمی‌خواهد روزهای پایانی حضورش در استقلال با یک آسیب‌دیدگی جدی توام شود چون در صورت وقوع چنین اتفاقی، برای پیدا کردن تیم جدید دچار مشکل خواهد شد.

دیاباته به همین خاطر دوست نداشت در بازی مقابل نساجی که روی زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شد وارد میدان شود و قبل از این بازی، درد پا را بهانه کرد.

البته استقلالی‌ها مدعی‌اند دیاباته احتمالا درد داشته ولی از بازی روی چمن مصنوعی هم فرار کرده است.

منبع:خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.