کد خبر : 5475 / /
/

درخواست جنجالی بازیکن پرسپولیس! + جزئیات بیشتر

مهدی شیری عملکرد متوسطی داشت ودر لیگ قهرمانان آسیا و در فینال مقابل تیم اولسان هیوندای کره خطای هند بدی انجام داد که بعد از آن با هجمه زیادی هم مواجه شد

درخواست جنجالی بازیکن پرسپولیس! + جزئیات بیشتر

 

اخبار ورزشی:شنیده می شود مهدی شیری برای تمدید دو ساله قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس خواستار سالی ۶ میلیارد تومان شده است.

مهدی شیری عملکرد متوسطی داشت ودر لیگ قهرمانان آسیا و در فینال مقابل تیم اولسان هیوندای کره خطای هند بدی انجام داد که بعد از آن با هجمه زیادی هم مواجه شد. خیلی‌ها معتقدند شیری در حدواندازه‌های پرسپولیس نیست و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی گاهی اوقات از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده می‌کند اما بهرحال شیری در بازی های آخر لیگ معمولاً فیکس بود و نسبت به قبل بهتر کار کرد. 

شنیده می‌شود او خواستار تمدید دو ساله قرارداد خود شده و سالی ۶ میلیارد تومان می خواهد که باید دید آیا باشگاه پرسپولیس با درخواست مدافع راست خود موافقت می‌کند یا نه؟ سوال اینجاست که اگر مهدی شیری ۶ میلیارد تومان بگیرد، نفراتی چون ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر چقدر باید بگیرند؟

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.