کد خبر : 5457 / /
/

وام فوری بدون سود بانکی چه شرایطی دارد؟ + جزئیات بیشتر

تعدادی از بانک ها به شرط دریافت سود متناسب با مبلغ اعطایی و تضمینی مناسب وام هایی تحت عنوان وام فوری به مشتریان پرداخت می کنند. شرایط دریافت وام فوری بدون سود بانکی در بانک های مختلف متفاوت است

 وام فوری بدون سود بانکی چه شرایطی دارد؟ + جزئیات بیشتر

تعدادی از بانک ها به شرط دریافت سود متناسب با مبلغ اعطایی و تضمینی مناسب وام هایی تحت عنوان وام فوری به مشتریان پزداخت می کنند . شرایط دریافت وام فوری بدون سود بانکی در بانک های مختلف متفاوت است که در این مطلب به آن می پردازیم.

تعدادی از بانک ها به شرط دریافت سود متناسب با مبلغ اعطایی و تضمینی مناسب وام هایی تحت عنوان وام فوری به مشتریان پرداخت می کنند. شرایط دریافت وام فوری بدون سود بانکی در بانک های مختلف متفاوت است و مشتریان هر بانک برای دریافت این تسهیلات باتوجه به شرایط مطروحه در قوانین هر بانک باید اقدام کنند. در این مطلب به شرایط دریافت وام فوری بانک رفاه، بانک اقتصاد نوین، بانک توسعه تعاون و... می پردازیم.

وام فوری بدون سود بانکی

اکثر وام‌های فوری شبکه بانکی ایران در حال حاضر به شرط سپرده‌گذاری پرداخت می‌شود و این وام‌ها معمولا بدون سود هستند و سود ۲ تا ۴ درصدی که دریافت می‌کنند، در واقع نرخ کارمزد خدمات بانکی است.

وام‌های فوری در شبکه بانکی معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد پرداخت می‌شود.

این تسهیلات ممکن است بدون سپرده هم پرداخت شود و سند ملکی یا ضامن را به عنوان وثیقه از شما درخواست کنند.

ناگفته نماند که آگهی‌های زیادی وجود دارد که وام فوری را خارج از شبکه بانکی به افراد می‌فروشند.

این وام‌ها سود بالایی دارند و دوره بازپرداخت‌شان اغلب کوتاه است. همچنین ممکن است از نظر حقوقی گرفتاری‌های پیچیده درست کنند.

شرایط دریافت وام فوری بانک رفاه

 وام فوری بدون سود بانکیدر بانک رفاه می‌توانید بین ۸۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغی که سپرده می‌کنید، وام بگیرید. سقف این وام ۵۰ میلیون تومان است و سود آن ۷ درصد بوده و سپرده‌تان ۳۶ ماه مسدود می‌شود و البته همین سپرده برایتان کار ضامن را انجام می‌دهد. به عبارتی دیگر نیاز به ضامن خاصی ندارید.

شرایط دریافت وام فوری بانک اقتصاد نوین

در بانک اقتصاد نوین هم با همین شرایط یعنی سپرده‌گذاری به شما وام می‌دهند و البته سقف آن یک میلیارد تومان است و سپرده شما ۸۰ ماه بلوکه می‌شود.البته بانک به سپرده شما سود ۱۵ درصد می‌دهد و از وام فقط سود ۴ درصد می‌گیرد.

شرایط دریافت وام  فوری بانک توسعه تعاون

در بانک توسعه تعاون هم می‌توانید به شرط سپرده‌گذاری تا سقف ۵۰ میلیون تومان و با سود ۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه وام بگیرید.

شرایط دریافت وام  فوری بانک دی

 وام فوری بدون سود بانکیبانک دی، اما وام فوری خود را که شرایطی مشابه وام توسعه تعاون دارد، با بازپرداخت ۶۰ درصد در نظر گرفته و سود ۲ تا ۴ درصد را دریافت می‌کند.

شرایط دریافت وام  فوری بانک تجارت

وام فوری بانک تجارت ۶۰ میلیون تومان است که با سود ۲ درصد و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود.

شرایط دریافت وام فوری بانک سینا

در بانک سینا می‌توانید وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه بگیرید و در بانک صادرات وام ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه و با سود ۲ تا ۴ درصد پرداخت می‌شود.

وام فوری بانک آینده 

بانک آینده وام فوری خود را در قالب طرح ” وام کاریز ” به مشتریانی که اقدام به افتتاح یکی از سپرده‌های بلند مدت نموده اند اعطا می‌کند.

سقف دریافت وام فوری بانک آینده ۴۰ درصد از مبلغ سپرده گذاری شخص است.

نرخ سود تسهیلات از ۵/۴ درصد الی ۱۰ درصد متناسب با مبلغ تسهیلات درخواستی تعیین می‌گردد.

حداکثر مبلغ تسهیلات: تا سقف ۲۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۵/۴ درصد

حداکثر مبلغ تسهیلات: تا سقف ۳۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۷ درصد

حداکثر مبلغ تسهیلات: تا سقف ۴۰ درصد مبلغ اصل سپرده با نرخ سود ۱۰ درصد

شرایط بازپرداخت:

در صورتیکه بازپرداخت تدریجی باشد در ۲۴ قسط به صورت ماهیانه

درصورتیکه بازپرداخت یکجا سررسید حداکثر ۶ ماهه

وام فوری بانک مهر اقتصاد 

بانک مهر اقتصاد وام فوری خود را در قالب طرح ثمین به مشتریان خود اعطا می‌نماید.

سقف دریافت وام فوری بانک مهر اقتصاد ۱۰ درصد از مبلغ سپرده گذاری شخص است.

نرخ سود تسهیلات از ۱۸ درصد می‌باشد.

توجه داشته باشید کارمزد تسهیلات ۵ درصد علاوه بر سود می‌باشد.

تعداد اقساط تسهیلات نیز ۶۰ ماه می‌باشد.

وام فوری بانک صادرات

 وام فوری بدون سود بانکیبانک صادرات ایران وام فوری خود را در قالب ” سپرده کوتاه مدت طرح ۶۷ ” به مشتریان خود اعطا می‌نماید.

سقف دریافت وام فوری بانک صادرات ۲ میلیارد ریال است.

حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت طرح ۶۷، ۵۰ میلیون ریال است.

نرخ سود سپرده ۷ درصد سالیانه و نرخ سود تسهیلات ۶ درصد می‌باشد.

شما قادر خواهید بود در شرایط نیاز حداکثر ظرف ۴۸ ساعت، ۸۰ درصد آن را با نرخ ۶ درصد تسهیلات دریافت کنید.

شرایط بازپرداخت:

به صورت ماهیانه و با اقساط ۳۶ ماهه

شرایط دریافت وام فوری بانک کوثر 

بانک کوثر اعطای وام فوری خود را در قبال سپرده گذاری شما در یکی از شعب بانک معین کرده است.

سقف دریافت تسهیلات در بانک انصار ۹۰ درصد سپرده تعیین شده است.

نرخ سود تسهیلات از مجموع نرخ سود سپرده به اضافه ۶ درصد می‌باشد.

شرایط بازپرداخت:

بازپرداخت به صورت ماهیانه در ۳۶ ماه است.

طریقه دریافت وام فوری بدون سپرده گذاری

ید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می‌افته! حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی‌ها هم هستند که سپرده گذاری دارند، اما نیاز به دریافت وام ندارند. چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می‌گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی‌ها هم هستند که هوشمندانه عمل می‌کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می‌گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.

کلمه‌ی فروش وام ممکنه براتون واژه‌ی عجیبی باشه، اما در حال حاضر سریع‌ترین مسیرى هست که به وسیله‌ی اون شما می‌تونید به راحت‌ترین روش ممکن وام دریافت کنید.

روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک‌ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن‌های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می‌کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید، چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده‌ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده‌ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام، مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه.

شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده‌ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.

البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه‌ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می‌کنه.

منبع:راهبرد معاصر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.