کد خبر : 5379 / /
/

پاداش فرهاد مجیدی

چرا فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال پاداش نداد؟+ جزئیات بیشتر

نکته اینجاست که وقتی مجیدی پاداش تعیین نمی‌کند، تیمش هم برنده نمی‌شود

چرا فرهاد مجیدی به بازیکنان استقلال پاداش نداد؟+ جزئیات بیشتر

اخبار استقلال:فرهاد مجیدی در اکثر بازی‌های پایانی لیگ برتر برای شاگردانش پاداش تعیین کرده بود که نتیجه داد و تقریباً در تمام بازی‌های که پاداش داد استقلال برنده شد.

فرهاد مجیدی برای بازی با سپاهان هیچ پاداشی تعیین نکرد و به نظر می‌رسید تمام فکر و ذکرش به بازی با گل‌گهر در نیمه نهایی جام حذفی بود. البته استقلال حداقل در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و می‌توانست بازنده نباشد اما سپاهانی‌ها در نیمه دوم بهتر کار کردند و بازی را بردند.

با این حال نکته اینجاست که وقتی مجیدی پاداش تعیین نمی‌کند، تیمش هم برنده نمی‌شود. به طور مثال می‌توان به بازی با آلومینیوم در اراک و همین بازی با سپاهان در تهران اشاره کرد که اولی مساوی شد و دومی را استقلال باخت.

گفتنی است استقلال در بازی رفت با محمود فکری در اصفهان ۲ بر صفر مغلوب سپاهان شده بود که بعد از آن بازی فکری به چند بازیکن استقلال بابت کم‌کاری مشکوک شد.

مجیدی: همه چیز فصل بعدی مشخص می شود 

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می گوید که تیم او در ایجاد موقعیت برابر سپاهان خوب کار کرد و اگر تیم او کمی خوش شانس بود، می توانست برنده این دیدار شود.

 فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پس از شکست برابر سپاهان در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی را هم از جانب ما و هم از جانب سپاهان دیدیم، هر دو تیم موقعیت های بسیاری برای گلزنی داشتند و تیم سپاهان از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و توانست پیروز شود. بچه های تیم ما بسیار خوب بازی کردند، در ایجاد موقعیت بسیار خوب بودیم، کمی بدشانس بودیم. اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

مجیدی درباره اینکه دو نیمه متفاوت از استقلال شاهد بودیم گفت: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی داشتیم سعی کردم از 5 تعویضم استفاده کنم. برخی بازیکنانم مثل ریگی و مطهری خواستم 90 دقیقه  بازی نکنند تا برای بازی سه شنبه سرحال باشند. در کل سعی کردم به گونه ای چیدمان تیمم را انجام دهم که بتوانم 5 تعویض را انجام دهم و به کلیه بازیکنانم بازی برسد. بازیکنان تعویضی ما خیلی خوب کار کردند. ما در نیمه دوم در ایجاد موقعیت خیلی خوب کار کردیم. متاسفانه بدشانس بودیم و توپ هایمان گل نشد.

سرمربی آبی پوشان درباره اینکه تیم او برابر نساجی با ترکیب متفاوتی به میدان رفت و آیا شرافت و فوتبال پاک در استفاده از بازیکنان اصلی مقابل سپاهان تأثیرگذار بوده است یا نه، گفت: در کل هر نتیجه ای که ما احتیاج داشتیم، ترجیح می دادم از همین روش استفاده کنم. یعنی با بازیکنان اصلی شروع کنم و در طول بازی از سایر بازیکنان استفاده کنم.

وی گفت: ولی در کل دنبال این بودم که بازیکنان اصلی 90 دقیقه بازی نکنند که برای بازی روز سه شنبه خسته نشوند. در کل همه بازیکنانم خوب و عالی بودند. الان در رختکن با بازیکنانم صحبت کردم و از فردا تمام تمرکزمان را برای جام حذفی می گذاریم و ان شالله بتوانیم یک بازی خوب مقابل گل گهر ارائه کنیم.

مجیی درباره اینکه آیا دوست دارد در مورد فصل آینده صحبت کند گفت: ترجیح می دهم در این مورد حرفی نزنم.

کری‌خوانی جنجالی مدافع پرسپولیس برای مجیدی

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در جشن قهرمانی سرخ‌پوشان کنایه‌ای غیرمنتظره به سرمربی استقلال زد.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی جشن پنجمین قهرمانی متوالی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر امشب در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد، که به مانند جشن‌های قبلی سرخ‌پوشان، مهدی شیری یکی از چهره‌های ویژه مراسم جشن قهرمانی بود و با شور و حرارت خاصی تلاش می‌کرد تا فضای جشن قهرمانی تیمش را متفاوت کند و در کنار همبازیان خود به شادی قهرمانی پرداخت.

مهدی شیری در بخشی از جشن قهرمانی سرخ‌پوشان، مقابل لنز دوربین صداوسیما و در شرایطی که در حالت پخش مستقیم قرار داشت، از عبارت «من به اینا نمی‌بازم» استفاده کرد تا این‌گونه به سرمربی استقلال در جشن قهرمانی پرسپولیس کنایه بزند.

فرهاد مجیدی در هفته‌های گذشته که تیمش نتیجه می‌گرفت، در واکنش به عملکرد مدیران باشگاه و البته وزارت وزرش، با اسم رمز «من به این‌ها نمی‌بازم» در کنفرانس‌های خبری حاضر می‌شد و این‌گونه به آن‌ها می‌تاخت و حالا امشب مهدی شیری واکنشی کنایه‌آمیز به صحبت‌های فرهاد مجیدی داشت.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.