کد خبر : 5400 / /
/

ممنوع الخروجی کنعانی زادگان حقیقت دارد؟+ جزئیات بیشتر

کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت

ممنوع الخروجی کنعانی زادگان حقیقت دارد؟+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود.

 باشگاه استقلال به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس به استقلال توهین کرده بود، از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد.

اگر چه قرار بود این شکایت در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری شود، اما این اتفاق نیفتاد و باشگاه استقلال پرونده را به مراجع قضایی بیرون از فوتبال برد.

کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد. شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پرسپولیس باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان که به کری خواندن برای استقلالی‌ها علاقه دارد این بار در جشن قهرمانی و پیش از سفر به قطر با تمامی استقلالی‌ها تسویه حساب کرد.

تسویه حساب کنعانی زادگان با فرهاد مجیدی

 کنعانی زادگان محمدحسین کنعانی‌زادگان در جشن قهرمانی پرسپولیس نه تنها به سبک خودش بلکه به سبک تمامی بازیکنان استقلال خوشحالی کرد.

مدافع اهل جنوب پرسپولیس قبل از رقص معروف یزله سعی کرد با اجرای شادی مخصوص بازیکنان استقلال برای آن‌ها کری بخواند. کنعانی ابتدا به سبک دیاباته پنج‌هایش را نشان داد و بعد هم به سبک قایدی و مطهری جشن گرفت. قدم زدن روی سکو قهرمانی به سبک شادی بعد از گل محمد دانشگر و کنایه زدن به شعر خوانی عارف غلامی از دیگر بخش‌های جشن کنعانی بود.

مدافع پرسپولیس که قصد ترک این تیم را دارد اوج کری خوانی‌های خود را جلوی دوربین انجام داد و با بوسیدن انگشتان دستش و گفتن جمله «ما به اینها جام نمی‌دهیم» سعی کرد جوابی کری‌خوانی‌های فرهاد مجیدی را بدهد.

به این ترتیب کنعانی‌زادگان قبل از سفر به قطر با تمامی بازیکنان استقلال که کری خوانده بودند تسویه حساب کرد.

خداحافظی پرسپولیس با کنعانی‌زادگان

دیدار با پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر ایران، آخرین بازی محمدحسین کنعانی‌زادگان برای پرسپولیس خواهد بود.

یکی از بازیکنانی که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است. کنعانی زادگان بعد از چند فصل ناموفق در استقلال و ماشین سازی در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره پرسپولیسی شد طی دو فصل اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و به مدافع فیکس تیم ملی و پرسپولیس تبدیل شد.

  کنعانی‌ زادگان که از مدت‌ها قبل حضورش در لیگ ستارگان قطر قطعی شده، قرار است بعد از بازی با پیکان از جمع سرخ پوشان جدا شده و با حضور در تمرینات تیم الاهلی قطر خود را برای رقابت‌های فصل آینده لیگ ستارگان قطر آماده کند. مراحل انتقال کنعانی زادگان به الاهلی از مدتها قبل انجام شده و مشخص بود که در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را ترک خواهد کرد.

حالا باید دید باشگاه پرسپولیس با توجه به پرونده کالدرون قادر به جذب مدافع جدیدی خواهد بود یا یحیی گل محمدی باز هم مجبور می‌شود تا از تجربه و آمادگی سیدجلال حسینی در خط دفاعی بهره بگیرد، مدافعی که برای چندمین هفته پیاپی مقابل تراکتور روی نیمکت نشست.

گفتنی است کنعانی‌زادگان در حالی از پرسپولیس می‌رود که در طول دو فصل حضورش در این تیم، آمار قابل قبولی را در قلب خط دفاعی سرخپوشان ثبت کرده است.

خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.