کد خبر : 5396 / /
/

قرارداد محمدحسین کنعانی زاده با قطر چقدر است؟

محمد حسین کنعانی‌زادگان که امروز برای عقد قرارداد با باشگاه الاهلی راهی قطر شود، قبل از ترک ایران در گفت و گو با دوربین فوتبالی درباره انتخابش اظهار داشت: "دو سال حضور در پرسپولیس برای من پر از خاطرات خوب و شیرین بود.

قرارداد محمدحسین کنعانی زاده با قطر چقدر است؟

اخبار ورزشی: مدافع جدید باشگاه الاهلی قطر عقیده دارد عملکرد مدافعان ایرانی در لیگ ستارگان قطر بهتر از مهاجمان بوده است.

محمد حسین کنعانی‌زادگان که امروز برای عقد قرارداد با باشگاه الاهلی راهی قطر شود، قبل از ترک ایران در گفت و گو با دوربین فوتبالی درباره انتخابش اظهار داشت: "دو سال حضور در پرسپولیس برای من پر از خاطرات خوب و شیرین بود. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر برای هر بازیکنی قطعا ماندگار است. تجربیات خوبی در پرسپولیس به دست آوردم که امیدوارم بتوانم در آینده از آن به خوبی بهره ببرم."

مدافع سابق پرسپولیس درباره جزئیات توافقش با باشگاه قطری  بیان کرد: " پیش از این قرارداد داخلی‌ام را با الاهلی قطر امضا کردم و پس از رسیدن به دوحه این قرارداد را رسمی خواهیم کرد. مدت آن 2 ساله است که در سال دوم با توافق و رضایت طرفین این قرارداد تمدید خواهد شد."

کنعانی در ادامه با اشاره به عملکرد مدافعان ایرانی در لیگ ستارگان قطر گفت: " عملکرد خوب مدافعان ایرانی در قطر باعث شده تا تیمهای این کشور بیشتر از آنکه دنبال هافبک و مهاجم ایرانی باشند، سراغ مدافع ایرانی بروند. لیگ قطر با توجه به حضور بازیکنان باتجربه و خارجی سطح بالایی دارد و امیدوارم که نماینده خوبی برای فوتبال ایران و پرسپولیس در قطر باشم."

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه صحبتهایش درباره قهرمان لیگ بیستم هم صحبت کرده است: " قهرمانی پرسپولیس که با همت همه اعضای تیم و باشگاه به دست آمده است را به همه هواداران تبریک می‌گویم و از حمایت آنها که در سرما و گرما همواره پشت من بودند تشکر می کنم. در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کنم و اگر روزی به فوتبال ایران برگردم فقط پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن خواهم کرد."

کنعانی زادگان با اشاره به نقش سیدجلال در موفقیت های پرسپولیس اظهار داشت: " سیدجلال حسینی در پرسپولیس و تیم ملی همواره الگوی من بود و سعی کردم از بازی کردن کنار او و تجربیاتی که دارد بیشتر یاد بگیرم، او به خوبی بزرگ بودن را در پرسپولیس معنا کرد و همیشه برای ما یک قوت قلب بود."

مدافع تیم ملی از فرشاد فرجی هم تعریف کرده است: "فرشاد فرجی مدافع بسیار خوب و با کیفتی است، به او توصیه می‌کنم از حضور کنار سیدجلال حسینی استفاده کند، تجربه بازی کردن کنار کاپیتان پرسپولیس باعث رشد و پیشرفت بیشتر فرجی خواهد شد."

بخش آخر صحبتهای کنعانی‌زادگان، توضیح درباره مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و عارف غلامی است: " از شنیدن خبر مصدومیت مرتضی و عارف خیلی ناراحت شدم و با توجه به اینکه خود من دو بار با مصدومیت رباط مواجه شده‌ام وضعیت هر دو نفر را به خوبی درک می‌کنم. مطمئنم مرتضی و عارف غلامی پرقدرت‌تر از قبل بر می گردند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.