کد خبر : 5297 / /
/

اخبار پرسپولیس : پاداش نجومی در انتظار پرسپولیسی ها

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، هیات مدیره پرسپولیس برای کسب حداکثر امتیاز این تیم در سه بازی مقابل ماشین سازی، تراکتور و پیکان در مجموع 60 میلیون (به ازای هر بازی 20 میلیون) پاداش تعیین و طبق صحبتی که جعفر سمیعی و مجید صدری قبل از بازی ماشین‌سازی با یحیی و شاگردانش داشتند، قرار بر این بود که این پاداش پس از بازی با پیکان به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شود اما تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کرد و قبل از بازی با تراکتور، پاداش پیروزی مقابل ماشین سازی به حساب قرمزها واریز شد.

اخبار پرسپولیس : پاداش نجومی در انتظار پرسپولیسی ها

 اخبار ورزشی : به نظر می‌رسد صحبتهای سرمربی پرسپولیس نقش مهمی در تغییر برنامه هیات مدیره این باشگاه برای پرداخت پاداش به شاگردان یحیی گل‌محمدی داشته است.

همانطور که پیش از این نوشته بودیم، هیات مدیره پرسپولیس برای کسب حداکثر امتیاز این تیم در سه بازی مقابل ماشین سازی، تراکتور و پیکان در مجموع 60 میلیون (به ازای هر بازی 20 میلیون) پاداش تعیین و طبق صحبتی که جعفر سمیعی و مجید صدری قبل از بازی ماشین‌سازی با یحیی و شاگردانش داشتند، قرار بر این بود که این پاداش پس از بازی با پیکان به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شود اما تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کرد و قبل از بازی با تراکتور، پاداش پیروزی مقابل ماشین سازی به حساب قرمزها واریز شد. نکته قابل توجه اینکه به خاطر تعطیلی بانک‌ها، این پاداش به صورت دلاری در اختیار شاگردان یحیی قرار گرفته و آنها نفری 800 دلار دریافت کردند.

اینکه چرا تصمیم هیات مدیره پرسپولیس عوض شد، احتمالا به خاطر صحبتهای یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با تراکتور است که از عملکرد مدیران باشگاه انتقاد کرد و گفت: در بحث ایجاد انگیزه از جانب باشگاه واقعا ضعیف عمل می‌شود. می‌دانیم مشکلات زیادی دارند، اما از زیر سنگ هم شده باید برای این دو بازی پول جور می‌کردند زیرا در مقطع تاریخی از دوران پرسپولیس هستیم و فکر نمی‌کنم دیگر این تیم بخواهد چنین روزهایی را تجربه کند که برای کسب قهرمانی پنجم فقط دو بازی پیش رو داشته باشد. مقداری بی‌خیالی باشگاه اذیت‌مان می‌کند اما از مشکلات هم باخبر هستیم. امیدوارم تا قبل از دیدار با تراکتور انگیزه خوبی به بچه‌ها بدهند.

گویا صحبتهای گل‌محمدی خیلی زود تاثیرش را نشان داد و اعضای هیات مدیره پرسپولیس تصمیم گرفتند برای اینکه نگرانی سرمربی تیمشان را به حداقل برسانند، قبل از بازی با تراکتور به شاگردان او پاداش تا آنها با انگیزه‌ای مضاعف مقابل تراکتور قرار بگیرند.

گفته می‌شود که یحیی این قول را از مدیران پرسپولیس گرفته که در صورت قهرمانی تیمش، پاداشی که قرار است به حساب او و همکاران و شاگردانش واریز شود، افزایشی 2 برابری پیدا کند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.