کد خبر : 5350 / /
/

پای مادر رونالدو به فوتبال باز شد

در پایان بازی یوونتوس و پورتو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این فرد که به عنوان نماینده باشگاه پورتو، بلندگوی ورزشگاه را در اختیار داشت، در دو پست اینستاگرامی به رونالدو و خانواده اش توهین کرده بود.

پای مادر رونالدو به فوتبال باز شد

اخبار ورزشی : فردی که به نمایندگی از باشگاه پورتو به عنوان سخنگوی ورزشگاه به رونالدو و خانواده اش توهین کرده بود به پرداخت جریمه 1430 یورویی محکوم شد.

در پایان بازی یوونتوس و پورتو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این فرد که به عنوان نماینده باشگاه پورتو، بلندگوی ورزشگاه را در اختیار داشت، در دو پست اینستاگرامی به رونالدو و خانواده اش توهین کرده بود.  پورتو در دور رفت با نتیجه دو بر یک در پرتغال پیروز شد تا با وجود شکست در دور برگشت به یک چهارم نهایی برسد.

فرناندو سول، فردی که بلندگوی ورزشگاه پورتو را در اختیار داشت در پست هایی اینستاگرامی به شدت به رونالدو و خانواده اش توهین کرد. سول در ابتدا یوونتوسی ها را "سارقان ایتالیایی" لقب داد، رونالدو را "خوک" خطاب کرد و ماریا دولورس آویرو مادر رونالدو را هم "عجوزه بی دندان" نامید!

حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال تصمیم گرفت که فرناندو سول را تنبیه کند و این فرد باید 1430 یورو به رونالدو جریمه بپردازد. البته پیش از این فرناندو به خاطر فریادهایش در استادیوم در پایان بازی مقابل بنفیکا که گفته بود "از مورد سرقت قرار گرفتن خسته شدیم" با محرومیتی 30 روزه مواجه شده بود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.