کد خبر : 5339 / /
/

شکایت بیرانوند از پرسپولیس به کجا رسید؟

مجموع محکومیت باشگاه پرسپولیس با شکایت علیرضا بیرانوند به اضافه هزینه دادرسی، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان شده است.

 شکایت بیرانوند از پرسپولیس به کجا رسید؟

رأی پرونده شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته وضعیت اعلام شد و این دروازه‌بان توانست باشگاه سابق خود را محکوم کند.

پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵، ۹۷-۹۶، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال به عنوان اصل خواسته و مبلغ پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

ضمن اینکه درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند مردود اعلام شد.

رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

مجموع محکومیت باشگاه پرسپولیس با شکایت علیرضا بیرانوند به اضافه هزینه دادرسی، بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون تومان شده است.

کرونا در تیم جدید بیرانوند

علیرضا بیرانوندابتلای سه بازیکن تیم بوآویشتا موجب شده تا مسابقه دوستانه این تیم در حضور دروازه‌بان ایرانی‌اش برگزار نشود.

 تیم فوتبال بوآویشتا پرتغال که اخیرا علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته و این دروازه‌بان ایرانی را در تمرین دو روز قبل خود داشت، با چالش کرونایی در آستانه آغاز فصل جدید مواجه شده است.

بوآویشتا قصد داشت از ساعت ۱۶:۳۰ امروز دیداری تدارکاتی مقابل ویزِلا که اخیرا به لیگ برتر پرتغال صعود کرده، برگزار کند، اما این مسابقه بخاطر ابتلای سه نفر از اعضای تیم بوآویشتا لغو شد.

بنابر اعلام باشگاه بوآویشتا سه نفر از بازیکنان این تیم مبتلا به کرونا شده‌اند و به همین دلیل فعلا تمرینات و دیدار تدارکاتی امروز این تیم مقابل ویزِلا برگزار نخواهد شد.

باشگاه بوآویشتا پرتغال اسامی نفراتی که مبتلا به کرونا شده‌اند را اعلام نکرده و مشخص نیست قبل از حضور بیرانوند در تمرین دو روز قبل این تیم تست‌گیری از بازیکنان به عمل آمده یا پس از آن این اتفاق صورت گرفته است

خوشحالی بیرانوند از تیم جدیدش

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از حضور در لیگ پرتغال و کسب تجربه جدید ابراز خرسندی کرد.

ظهر امروز سرانجام گمانه‌زنی‌ها انعقاد قرارداد رسمی و قرضی میان باشگاه بوآویشتا پرتغال و علیرضا بیرانوند صورت گرفت و دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، پس از یک فصل حضور در تیم آنتورپ بلژیک، برای ادامه مسیر فوتبالی خود در قاره اروپا، تصمیم به حضور و کسب تجربه در لیگ پرتغال گرفت.

او پس از امضای قرارداد با باشگاه بوآویشتا پرتغال، از داخل باشگاه و هم‌چنین استادیوم محل برگزاری مسابقات تیم بوآویشتا بازدیدی کرد و مصاحبه‌ای را هم پس از پایان مراسم امضای قرارداد خود انجام داد و از پیوستن به لیگ پرتغال و تیم بوآویشتا ابراز خوشحالی کرد.

علیرضا بیرانوند در مصاحبه خود پس از امضای قرارداد گفت: من الان در شهر بوآویشتای پرتغال هستم. با تیم بوآویشتا قرارداد 3ساله بستم و خیلی خوشحالم؛ از شما دوستان عزیزم می‌خواهم من را حمایت و بازی‌ها من را در این تیم دنبال کنید. به دعای شما احتیاج دارم و ان‌شالله بتوانم شما را خوشحال کنم.

منبع: فدراسیون فوتبال

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.