کد خبر : 5311 / /
/

تکلیف واکسن کرونای کارمندان بانک چه شد؟+ جزئیات بیشتر

واکسیناسیون کارمندان بانک از هفته آینده آغاز می‌شود.

تکلیف واکسن کرونای کارمندان بانک چه شد؟+ جزئیات بیشتر

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در نامه‌ای به علیرضا رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه، بر واکسیناسیون کارمندان بانک تاکید کرد.

سعید نمکی در این نامه خطاب به علیرضا رییسی افزود: پیرو مکاتبات قبلی و با توجه به ظرفیت موجود واکسیناسیون کشور و آسیب پذیری کارمندان محترم بانکها، به خصوص آنان که در تماس مستقیم با ارباب رجوع هستند، شایسته است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا واکسیناسیون این گروه از اوایل هفته آینده شروع گردد.

وی ادامه داد: هماهنگی با مدیران محترم بانک های دولتی و خصوصی، ثبت نام و استفاده از فضاهای مناسب در آن مجموعه، به گونه ای که ضمن حفظ نظم در سرعت واکسیناسیون دیگر گروه های هدف تأثیرگذار نباشد، بسیار حائز اهمیت است.

 تا کنون افراد ۶۰ سال به بالا بر اساس فراخوان وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت کرده اند.   

همچنین  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  روز گذشته(سه شنبه) در نامه‌ای به رییسی، خواستار واکسیناسیون پنج گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی ها به میمنت عید غدیرخم شد.

تا کنون ۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۳۳۲ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۷۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دُز رسید.

گفتنی است، تاکنون افراد ۶۰ سال به بالا بر اساس فراخوان وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.   

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (سه‌شنبه) در نامه‌ای به رییسی، خواستار واکسیناسیون پنج گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی‌ها به میمنت عید غدیر خم شد.

آغاز واکسیناسیون از اوایل هفته آینده

واکسن کرونا گفتنی است با درخواست رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها و همچنین دستور وزیر بهداشت، واکسیناسیون کارمندان بانک از هفته آینده آغاز می‌شود.

با درخواست رئیس شورای هماهنگی بانک ها و همچنین دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هفته آینده واکسیناسیون کارمندان بانک آغاز می‌شود.

تاکنون ۸ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۳۳۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲ میلیون و ۴۹۶ هزار و ۶۷۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق‌شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۹۷۱ هزار و ۹ دوز رسیده است.

ستور نمکی برای واکسیناسیون برخی از اقشار جامعه + اسامی

وزیر بهداشت در نامه‌ای به معاون بهداشت این وزارتخانه خواستار اعلام تعداد افراد برخی از گروه ها و اقشار جامعه برای دریافت واکسن شد.

دستور نمکی برای واکسیناسیون برخی از اقشار جامعه 

سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای خطاب به علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت براعلام تعداد افراد در  برخی از گروه‌ها و اقشار جامعه برای تسریع در واکسیناسیون آنها تأکید کرد.

در این نامه آمده است: با قدردانی از زحمات همه همکاران و دست‌اندرکاران واکسیناسیون کووید – 19 و باتوجه به تأمین واکسن مورد نیاز از طریق واردات و تولید داخل، ضروری است تعداد افراد در گروه‌های زیر را سریعاً به اینجانب اعلام نمائید تا با طی مراحل لازم، واکسیناسیون این گروه آغاز شود.

1- کلیه بیماران دیابتی بالای 18 سال به تفکیک استانها (اخیراً سامانه ثبت بیماران دیابتی کشور با کد ملی در معاونت محترم درمان راه اندازی و موارد را ثبت کرده که می‌تواند مورد استفاده قرارگیرد.)

2- بیماران خاص دیگری که باید در اولویت قرار گیرند و تاکنون واکسینه نشده‌اند.

3- رانندگان تاکسی و خدمات حمل و نقل عمومی از قبیل ریلی، هوائی، زمینی.

4- آموزگاران مدارس ابتدائی و متوسطه به تفکیک

5- اساتید دانشگاهها

تسریع در اعلام آمار تفکیکی فوق جهت برنامه ریزی عاجل واکسیناسیون گروه‌های مذکور از اولویت ویژه برخوردار است.

بدیهی است از لیست افراد اعلام شده باید کسانی که در گروه‌های سنی قبلی واکسینه شده‌اند حذف شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.