کد خبر : 52416 / /
/

وام | وام قرض الحسنه | وام 500 میلیونی | وام بدون ضامن

خبر مهم برای افرادی که به دنبال وام ارزان قیمت هستند | آغاز ثبت نام وام ۵۰۰ میلیونی جدید + شرایط

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران از آغاز ثبت‌نام اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال خبر داد.

خبر مهم برای افرادی که به دنبال وام ارزان قیمت هستند | آغاز ثبت نام وام ۵۰۰ میلیونی جدید + شرایط

از سازمان فناوری اطلاعات ایران، «مهدی مظفری» با بیان اینکه اعطای وام بر اساس تبصره ۱۸ آیین نامه «حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال» صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این تسهیلات به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند. به گفته وی، این سکوها شامل : ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

وی با اشاره به وجود دسته‌بندی در این تسهیلات افزود: سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و ۲ میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران در خصوص چگونگی فرایند ثبت درخواست وام، بیان داشت: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://۱۶۴۹.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند. پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کوتاه‌شدن زمان بررسی، اجرا و تصویب این وام نسبت به دوره‌های گذشته، اصلی‌ترین مزیت آن نسبت به دوره‌های گذشته است. به‌طوری‌که پیش‌ازاین، ۲ ماه الی ۷۵ روز زمان لازم بود تا وام تصویب شده به بانک عامل برسد. اما در شرایط کنونی، این زمان حداکثر به یک ماه کاهش یافته است./ اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.