کد خبر : 43259 / /
/

شرایط وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین | تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان؛ بدون ضامن و چک و سفته تسهیلات بگیرید +مبلغ اقساط چقدر شد؟

دارندگان پایانه‌های فروشگاهی و درگاه‌های پرداخت متصل به بانک اقتصاد نوین این امکان را دارند با توجه به معدل حساب خود برای وام 500 میلیون تومانی طرح «پیام» این مجموعه درخواست بدهند.

شرایط وام 500 میلیونی بانک اقتصاد نوین | تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان؛ بدون ضامن و چک و سفته تسهیلات بگیرید +مبلغ اقساط چقدر شد؟

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی واجد شرایط دریافت وام 500 میلیون تومانی طرح پیام هستند که در یکی از شعب این مجموعه حساب‌های قرض الحسنه، کوتاه مدت یا جاری داشته و میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند. مدت زمان خواب سپرده مختص این تسهیلات نیز باید از دو ماه کمتر و از شش ماه بیشتر نباشد. سود این تسهیلات با توجه به نوع، مقدار معدل حساب و قرارداد تسهیلاتی تعیین شده و از چهار درصد کمتر و از 23 درصد بیشتر نخواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 24 ماه می‌رسد. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. لازم به ذکر است که وام گیرنده باید جواز کسب خود را به شعبه ارائه بدهد.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 26 میلیون و 186 هزار و 653 تومان است. کل سود تسهیلات، 128 میلیون و 479 هزار و 672 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 628 میلیون و 539 هزار و 672 تومان خواهد بود.

مختصری درباره ویژگی‌ها و آغاز به کار بانک اقتصاد نوین بدانید

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های اختصاصی و پیشرو کشور در حوزه ارائه انواع خدمات حضوری و آنلاین است که از بیستم مردادماه سال 1380 با سرمایه اولیه 25 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به منظور کاهش مشکلات مالی و کمبود نقدینگی مشتریان خود انواع طرح‌های تسهیلاتی را تدارک دیده و ارائه داده است.

وام ۲۰۰ میلیونی با اقساط کم بگیرید

وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح احسان بانک کشاورزی قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد صفر یا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. ضریب برابری این طرح، با توجه به مدت میانگین حساب و دوره بازپرداخت متفاوت بوده، اما در کل بین ۵ درصد تا ۱۹۰ درصد خواهد بود. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. سقف مدت زمان بازپرداخت تسهیلات حداقل ۱۲ ماه است و حداکثر به ۳۶ ماه می‌رسد.

اگر سقف وام، کارمزد چهار درصد و مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه را در نظر بگیریم، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۷۹۷ تومان است. کل سود تسهیلات به ۱۲ میلیون و ۵۷۲ هزار و ۶۹۲ تومان و جمع رقم وام و سود آن به ۲۱۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۶۹۲ تومان خواهد رسید.

تا ۱۵۰۰۰۰۰۰ تومان؛ بدون ضامن و چک و سفته (تسهیلات بگیرید)

بانک کشاورزی تنها بانکی است که به صورت تخصصی به افزایش بهره وری و عملکرد بخش کشاورزی و دامپروری کشور توجه دارد و در این راستا تسهیلات و خدمات گسترده پولی و بانکی را به فعالان این حوزه ارائه می‌دهد. هم اکنون این بانک در سراسر کشور هزار و ۸۱۷ شعبه و ۵۰ شعبه تخصصی ارزی دارد که به مشتریان واجد شرایط خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

این بانک هم اکنون در قالب خدمات سپرده‌ای، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، بانکداری اینترنتی، افتتاح حساب، بازپرداخت اقساط تسهیلات، جشنواره آوای مهر، سپرده گذاری و … به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند.

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک آینده می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی ارائه می‌شود.

وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.سلام نو

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک آینده می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومانی ارائه می‌شود.

شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور ۱۲ ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که ۴۰ درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۶۷ تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بانک گردشگری وام زی کارت را به چه منظوری تدارک دیده است؟

بانک گردشگری تسهیلات زی کارت را به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام م مایحتاج ضروری و روزانه آن‌ها تبیین کرده است. سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک گردشگری باید توجه داشته باشند که ضمانت بازپرداخت تسهیلات برعهده آن‌ها است و در صورت معوق شدن اقساط، پرداخت این معوقات و وجه التزام به بانک ضروری خواهد بود.

در طرح تسهیلات امتیازی مهر ایران می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۳ الی ۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت حداکثر ۵ ساله دریافت کنید.

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

مشتریانی که مایل به خرید از محصولات اسنوا هستند و برای تهیه محصولات این برند کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تسهیلاتی اسنوای بانک تجارت استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند.

پرداخت وام فوری ۳۰۰ میلیونی به یارانه بگیران

از زمان ثبت درخواست تا زمان اعطای کارت باید حداقل ۳ ماه بگذرد تا تا فرد اعتبار لازم برای دریافت تسهیلات را به دست آورد. از زمان ثبت درخواست هر ۱۰۰ هزارتومان موجود باقی مانده در پایان هر روز ۱ امتیاز برای مشتری محاسبه شده و امتیازها تا حداکثر ۱۲ ماه قابل جمع‌آوری هستند.

میزان سود تعلق گرفته به این تسهیلات با توجه به میزان امتیازها و مدت زمان بازپرداخت، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد سالانه است. مدت زمان بازپرداخت اعتبار نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

وام فوری با نرخ سود کم

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

این طرح با هدف پاسخگویی به نیازهای همه مشتریان طراحی شده و متقاضیان می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب بانک ملی ایران مراجعه کنند.سلام نو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.