کد خبر : 51829 / /
/

قیمت خودرو | بازار خودرو | خرید خودرو دست دو

با مبلغ 600 میلیون چه خودرویی می توان خرید ؟ + جدول قیمت ها

برای خرید خودروی صفر با آپشن‌های مناسب باید حداقل یک میلیارد تومان نقدینگی داشت. اما امکان خرید برخی خودروهای قدیمی آپشن‌دار تا 600 میلیون تومان نیز وجود دارد.

با مبلغ 600 میلیون چه خودرویی می توان خرید ؟ + جدول قیمت ها

برای خرید خودروی صفر با آپشن‌های مناسب باید حداقل یک میلیارد تومان نقدینگی داشت. اما امکان خرید برخی خودروهای قدیمی آپشن‌دار تا 600 میلیون تومان نیز وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش، شرایط خرید خودرو تا 600 میلیون تومان را بررسی کرده است.

در حال حاضر انواع خودروهای کوئیک، ساینا و اطلس با قیمتی زیر 600 میلیون تومان در بازار موجودند، البته برخی خودروهای کارکرده ایرانی و خارجی را نیز می‌توان با این بودجه خریداری کرد.

لیفان ایکس 60

مدل دنده‌ای این خودرو با 200 هزار کارکرد در محدوده قیمتی 520 میلیون تومان در بازار آگهی شده‌است. این خودرو موتور سالم، یک لکه رنگ در بدنه و گیربکس تعمیری دارد.

بسترن بی 50 اف

مدل سال 95 این خودرو با قیمت 600 میلیون تومان آگهی شده‌ است. در آگهی این خودرو اعلام شده که شاسی جلو سمت راننده آسیب دیده و گلگیر رنگ دارد. همچنین این خودرو 200 هزار کیلومتر پیمایش داشته‌ است.

اچ سی کراس اتوماتیک

مدل 97 این خودرو با حدود 86 هزار کیلومتر پیمایش با قیمت 595 کیلومتر برای فروش عرضه شده‌ است. این خودرو بیمه کامل و لاستیک نو دارد. گلگیر سمت شاگرد و کاپوت آن تعویضی بوده و سرشاسی سمت شاگرد آن هم ضربه دیده‌ است.

رنو پارس تندر مدل 1393

این خودرو با پیمایش 160 هزار کیلومتر با قیمت 500 میلیون تومان در بازار آگهی شده‌ است. این خودرو تنها مدل بنزینی و دنده‌ای دارد، اما به دلیل هزینه کم و همچنین شتاب مناسب در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از خریداران خودرو قرار گرفته‌ است.

تویوتا لندکروز وانت مدل 1383

خودرو مذکور با 500 هزار کیلومتر پیمایش با قیمت 550 میلیون تومان آگهی شده‌ است. این خودرو پیش از این رنگ نظامی داشته و حالا یکپارچه سفید رنگ شده، اما تصادفی نیست. از نظر شاسی و بدنه سالم بوده و مدارک خودرو نیز به صورت کامل ارائه می‌شود.

ام وی ام ایکس 33 مدل  1394

این خودرو با 116 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 550 میلیون تومان آگهی شده‌است. بدنه این خودرو یک لکه رنگ دارد و از نظر فنی هم اطلاعاتی درباره موتور خودرو اعلام نکردند. طق اعلام فروشنده خودرو تقریبا ده ماه بیمه دارد.

جیلی جی سی 6

این خودرو که با نام جیلی الیت نیز شناخته می‌شود با 112 هزار کیلومتر در بازار ایران با قیمت 550 میلیون تومان آگهی شده‌ است. این خودرو سابقه صافکاری در بدنه دارد. مهم‌ترین آپشن‌های آن شامل بلوتوث و لوازم جانبی مانند جک است./کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار