کد خبر : 5146 / /
/

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

اخبار ورزشی: خط و نشان کشیدن مهدی طارمی برای آمریکا و انگلیس !

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است ایران با بهترین نتایج تاریخ خود را در جام جهانی کسب خواهد کرد.

اخبار ورزشی: خط و نشان کشیدن مهدی طارمی برای آمریکا و انگلیس !

اخبار ورزشی: مهدی طارمی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به حساب می‌آید و انگیزه زیادی برای زدن نخستین گل خود در جام جهانی دارد، با امیدواری نسبت به عملکردشان و نتیجه‌گیری در این رقابت‌ها صحبت کرد.

طارمی که سه فصل موفق در لیگ برتر پرتغال سپری کرده و تاثیرگذارترین و بهترین گلزن پورتو در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به حساب می‌آید، حالا با ابراز امیدواری از کسب موفقیت و صعود ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت می‌کند.

این ملی‌پوش ایرانی در گفت‌وگوی کوتاه با دوربین فیفا و پیش‌بینی درباره عملکردشان در جام جهانی قطر عنوان کرد: «در نخستین بازی مقابل انگلیس نتیجه یک بر یک می‌شود.» نتیجه‌ای که در صورت رقم خوردن آن، شاگردان کارلوس کی‌روش یک شروع فوق‌العاده خواهند داشت و می‌توانند با امیدواری بیشتری به بازی‌ها ادامه بدهند.

مهدی طارمی در ادامه پیش‌بینی خود از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی می‌گوید: «دومین بازی ایران مقابل ولز یک بر صفر به سود ما خواهد شد و در سومین مسابقه هم با نتیجه ۲ بر صفر آمریکا را شکست می‌دهیم.»

در صورتی که این پیش‌بینی مهدی طارمی اتفاق بیفتد، تیم ملی ایران با کسب ۷ امتیاز به طور قطعی از دور گروهی جام جهانی صعود می‌کند و حتی این شانس را دارد به‌عنوان صدرنشین به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها برسد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

حسینی: کی‌روش جنگندگی را به ما یاد داد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک تیم بودن و همدلی بازیکنان، برنگ برنده ما در مسابقات خواهد بود.

خبرگزاری میزان: سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری امروز(شنبه) بازیکنان تیم ملی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*قبل از هر چیزی جا دارد به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این اتفاقات از دست دادند، تسلیت بگویم. اولین جام جهانی‌ام را تجربه می‌کنم. امیدوارم این جام جهانی با صعود کشورمان به مرحله بعدی مصادف شود.

*همه می‌‌دانیم گروه سختی داریم. هدفمان این است که از گروه صعود کنیم. به نظرم یک تیم بودن و همدلی بازیکنان، برنگ برنده ما در مسابقات خواهد بود. امیدوارم به موفقیت بزرگی برسیم.

*جا دارد از کی‌روش تشکر کنم که جنگندگی را در این مدت به ما یاد داد. امیدوارم حاصل تمرینات ما این باشد که از گروهمان صعود کنیم.

او درباره احتمال بازی کردنش در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: من در جام جهانی قبلی تا دو روز قبل از آخرین اردو در لیست بودم اما نتوانستم به جام جهانی بروم. خیلی خوشحالم که با تلاش زیاد در این جام جهانی هستم. بازی کردن من به تمرین کردنم و نظر سرمربی برمی‌گردد و امیدوارم هرکس درون دروازه می‌ایستد بهترین عملکرد را برای ایران داشته باشد.

*مسلما انگلیس یکی از تیم‌های پرقدرت دنیاست. این کشور یکی از بهترین لیگ‌ها را دارد. به همین دلیل بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی موفق باشیم.

کی‌روش: طارمی بزرگترین ستاره ایران نیست

کارلوس کی روش درباره جایگاه مهدی طارمی در تیم ملی ایران گفت: ما بازیکنانی مهم تر و بزرگتر از او داریم؛ یعنی تمام تیم ما!

جی پلاس: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه صحبت هایش پیش از مصاف حساس با انگلیس در جام جهانی به تعریف و تمجید از شاگردانش پرداخت و اظهارات جالبی را هم درباره مهدی طارمی ستاره تیمش مطرح کرد.

او در ابتدا و درباره سوالی از وضعیت ستاره شماره ۹ تیمش بیان داشت:می‌دانید در پرتغال یک معما وجود دارد، افراد کمی می‌دانند که به غیر از منچستریونایتد کدام باشگاه را دنبال می‌کنم. می‌دانید که در پرتغال، وقتی برای پورتو گل می‌زنید، این کار به معنای لمس کردن قلب سه یا چهار میلیون هوادار بنفیکا و یک و نیم میلیون هوادار اسپورتینگ است.

کی روش در پاسخ به این سوال که آیا طارمی بهترین ستاره ایران است یا خیر عنوان کرد: نه، ما بازیکنانی داریم که خیلی مهمتر و بهتر از او هستند؛ یعنی تمام تیم.

اوضاع استقلال و پرسپولیس پیچیده شد

بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن به موقع مطالباتشان اعتصاب کرده اند؛ یک اتفاق تکراری که در دو تیم بارها تکرار و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر: سالهاست دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی با دردسرهای زیادی همراه هستند و هر چند وقت یک بار کار بازیکنان به اعتصاب کشیده می شود. این اتفاق به مدیریت باشگاه ها هم ربطی ندارد و در مقاطع زیادی این غده چرکین سرباز کرده است.

این بار اما به فاصله یک روز پس از آنکه بازیکنان استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتشان اعتصاب کردند، بازیکنان پرسپولیس هم همان راه رفتند و به نشان اعتراض حاضر به تمرین نشدند.

این در حالی است که هر دو باشگاه چند ماه پیش وارد بورس شدند و قرار بود از محل درآمدی که کسب می کنند مشکلات مالی خود را به حداقل برسانند. اما نه تنها این اتفاق رخ نداده است بلکه کار به جایی رسیده که هر دو باشگاه پولی برای پرداخت مطالبات بازیکنانشان ندارند.

با این شرایط به نظر می رسد اوضاع سرخابی ها برای شروع مجدد لیگ پیچیده شود و علی فتح الله زاده و رضا درویش کار سختی برای تامین منابع مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی داشته باشند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.