کد خبر : 5114 / /
/

بازی جدید فرهاد مجیدی / فرهاد مجیدی نیست!

فرهاد مجیدی معمولا درنشست‌های خبری لیگ برتر حاضر نمی‌شود و این رفتار سبب شده از او طرح شکایت شود. درهمین راستا از مجیدی خواسته شده دلایل خود برای شرکت نکردن در نشست‌های خبری را اعلام کند.

بازی جدید فرهاد مجیدی / فرهاد مجیدی نیست!

اینستاگرام فرهاد مجیدی
بیوگرافی فرهاد مجیدی
خداحافظی فرهاد مجیدی
موفقیت فردی فرهاد مجیدی
ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی
افتخارات فرهاد مجیدی
مربی‌گری فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی قادیکلایی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ است.در حال حاضر فرهاد مجیدی سرمربی‌ تیم استقلال تهران است. فرهاد مجیدی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.فرهاد مجیدی دو فرزند به نام های تیام و امیربردیا دارد.فرهاد مجیدی در ۴۵ بازی ملی ۱۰ گل به ثمر رسانده‌است و گلزنترین بازیکن ایرانی در مسابقات باشگاهی آسیا است.

فرهاد مجیدی بار دیگر با امتناع از حضور در نشست مربیان برای استقلال درد سرایجاد کرد، به احتمال زیاد دوباره مجیدی با جریمه مواجه خواهد شد.

فرهاد مجیدی معمولا درنشست‌های خبری لیگ برتر حاضر نمی‌شود و این رفتار سبب شده از او طرح شکایت شود. درهمین راستا از مجیدی خواسته شده دلایل خود برای شرکت نکردن در نشست‌های خبری را اعلام کند.  

در بیانیه باشگاه استقلال چنین آمده است: بر اساس گزارش واصله از سوی سازمان لیگ فوتبال مبنی بر نقض مقررات پیرو عدم حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل تیم نفت مسجد سلیمان از مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر، مجیدی و باشگاه استقلال ظرف مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا دفاعیات خود را به صورت مکتوب به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

پاداش فرهاد مجیدی 

فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از داربی ۹۶ اظهار کرد: این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم و به تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم با این پیروزی دل هوادارانمان را شاد کرده باشیم. به خاطر برد در داربی ۱۰۰ درصد به بازیکنانم پاداش ۵۰ میلیونی که قول داده بودم را می‌دهم.

او درباره داوری بازی و دریافتی پرسپولیسی‌ها پیش از داربی گفت: به نظرم داوری هیچ مشکلی نداشت. آقای فغانی خوب سوت زد. اتفاقات باشگاه پرسپولیس هم به من ربط ندارد، ولی در روز‌های آینده راجع به مسائل باشگاه استقلال صحبت می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره استفاده نکردن از تمام تعویض‌هایش بیان کرد: استراتژی ما این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. بازیکنانی که در زمین داشتیم به نحو احسن وظایفشان را انجام دادند و ما نیازی به تعویض ندیدیم. ضربات پنالتی داربی هم از نظر روحی و روانی مهم است و ما کسانی را که از این نظر بهتر بودند انتخاب کردیم.

مجیدی در ادامه درباره کسل‌کننده بودن بازی توضیح داد: بازی داربی همیشه حساس است و هر تیمی از موقعیتش استفاده کند برنده بازی خواهد بود. در بازی قبلی‌ پرسپولیس با بک موقعیت نصفه و نیمه به برتری رسید. بازی داربی حساس است و به همین دلیل بازی جذاب از آب در نیامد. اینجا با تمام وجود از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها با غیرت به کارشان می‌پردازند و افتخار می‌کنم که مربی استقلال و این بازیکنان با شرف هستم که بدون دریافتی چنین بازی می‌کنند. اگر این تیم حفظ شود و مشکلات مدیریتی اسفناکش حل شود، به شما قول می‌دهم که این تیم در آسیا حرف برای گفتن خواهد داشت.

او درباره وعده پاداش ۵۰ میلیونی به هر بازیکن برای برد در داربی گفت: ۱۰۰ درصد انجام می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم که در ۷ بازی‌ای که ۶ دیدارش را بردیم، دوستان خوبی داشتم که در این امر کمک کردند. آن‌ها عاشق استقلال‌اند و دوست ندارند در اینستاگرام مطرح شوند و سر تمرین بیایند. من این پاداش را برای بازی بعدی دو برابر می‌کنم.

بیوگرافی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی فرهادی مجیدی بازیکن و مربی تیم فوتبال استقلال تهران در سیزدهم خرداد ۱۳۵۵ متولد شد.فرهاد مجیدی یکی از ستاره‌های اواخر دهه هفتاد فوتبال است که محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد.

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ متولد شد، وی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است ولی متولد و ساکن تهران است. فرهاد یک برادر و ۲ خواهر دارد و به غیر از خود، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. وی از کودکی عاشق فوتبال بود و فعالیت خود را از تیم‌های پایه آغاز کرد. فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد.

زندگی فوتبالی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از ۸ ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

مجیدی در ۲ فصل حضور خود در بهمن کرج ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال ۷۶ مجیدی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

فرهاد مجیدی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن در سال ۱۳۷۶ به استقلال تهران پیوست و به یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شد.

فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم مسابقات لیگ اتریش در ۱۲ مسابقه برای تیم راپید وین به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند. این در حالی بود که او در ۳ مسابقه حضور ۹۰ دقیقه‌ای داشت. مجیدی با پایان فصل ۲۰۰۰–۱۹۹۹ لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

در سال ۱۳۷۹ و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در ۶ بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد الوصل راهی کشور امارات شد.

فرهاد مجیدی ۵/۵ فصل در الوصل امارات بود و سپس به صورت قرضی به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

وی در نیم فصل دوم ۲۰۰۶–۲۰۰۵ به صورت قرضی با قراردادی چهارماهه از الوصل به الاهلی امارات پیوست.

مجیدی در خرداد سال ۸۵ با قراردادی ۲ ساله به تیم النصر امارات پیوست و در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.

او در پایان نیم فصل ۹۱–۹۰ لیگ ایران با قراردادی چهارماهه به تیم الغرافه قطر پیوست.

خداحافظی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی پس از جدایی از الغرافه قطر و به رغم پیشنهادهایی که از باشگاه راه آهن، مس کرمان، ذوب آهن، پرسپولیس، ملوان و تراکتورسازی داشت، در ۷ مهر ۱۳۹۱ با انتشار نامه‌ای، خداحافظی خود با دنیای فوتبال را اعلام کرد.

اما ۸۱ روز پس از خداحافظی از فوتبال، در بامداد ۲۸ آذر ۱۳۹۱ با قراردادی یک سال و نیمه بار دیگر به استقلال پیوست. و سرانجام در تاریخ ۷٫۸٫۹۲ هجری شمسی در بازی استقلال مقابل مس کرمان در دقیقه ۸۸ بازی بعد از تعویض با نیکبخت واحدی به آغوش امیر قلعه نویی رفت و پس از دور افتخاری و بوسیدن چهار گوش مستطیل سبز رسماً با بازیگری فوتبال خداحافظی کرد و او پس از خداحافظی در کلاس‌های مربیگری درجه C در انگلستان شرکت کرد.

مربی‌گری فرهاد مجیدی

بعد از پایان دوران بازیکنی مجیدی در چند نوبت مختلف شایعاتی مبنی بر حضور وی بر روی نیمکت استقلال به عنوان مربی یا سرمربی به گوش رسید.

سرانجام در نیم‌فصل ۹۸–۱۳۹۷ وی به عنوان مربی تیم استقلال برگزیده شد تا بعد از سال‌ها دوری از استقلال این بار به عنوان مربی به این تیم بپیوندد. در ادامه فصل و به دنبال نتایج ضعیف، شفر از کار برکنار شد و فرهاد مجیدی روز نهم اردیبهشت ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل برگزیده شد تا وی به سرعت نخستین تجربه مربی‌گری‌اش را آغاز کند.

ازدواج و طلاق فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدیفرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.او برای بار دوم بعد از پیوستن به الغرافه قطر در سال 90 ازدواج کرد.

زندگی شخصی کاپیتان استقلال مملو از علاقه به تیام و امیربردیاست فرهاد به خاطر عشق به فرزندانش، گاهی تمرینات را زودتر تمام می کرد و پس از بازی ها نیز زودتر از دیگران، کمپ را ترک می کرد تا وقت زیادی برای تربیت فرزندان خود داشته باشد.دختر فرهاد مجیدی به زبان فارسی آشنا نیست و به مدرسه انگلیسی رفته است

افتخارات فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی کسب عنوان قهرمانی در جام آزادگان ۷۶ – ۷۷ به همراه تیم استقلال تهران

عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۲ – ۲۰۰۳ به همراه تیم العین امارات

کسب عنوان قهرمانی در لیگ امارات ۲۰۰۶ – ۲۰۰۷ به همراه تیم الاهلی

کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی ۸۶ – ۸۷ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۷ – ۸۸ به همراه تیم استقلال تهران

کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی قطر ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲ به همراه تیم الغرافه قطر

کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱ – ۹۲ به همراه تیم استقلال تهران

قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۴

موفقیت فردی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

برترین گلزن تاریخ لیگ آسیا در جمع بازیکنان ایرانی: فرهاد مجیدی با به ثمر رساند ۲۳ گل در ادوار مختلف مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم‌اکنون رکورد دار بهترین گلزن ایرانی در این مسابقات است.

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۰: کنفدراسیون فوتبال آسیا نام وی را به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۱۰ در لیست اولیه خود قرار داد.

تنها بازیکن فوتبال ایرانی دارای عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۰۳-۲۰۰۲ به همراه العین

دومین گلزن برتر تاریخ باشگاه استقلال تهران: فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده‌است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به‌شمار می‌رود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.