کد خبر : 51330 / /
/

فوری / با پرداخت ماهانه 50 میلیون و 823 هزار تومان اقساطی خودرو بخرید | جزییات فروش اقساطی رسپکت با طرح پژو

در حال حاضر خودروی رسپکت در دو رنگ سفید و مشکی برای فروش اقساطی عرضه شده و در دوره‌های 30 ماهه تا 6 ماهه با پیش پرداخت 790 میلیون تومانی ثبت‌نام می‌شود.

فوری / با پرداخت ماهانه 50 میلیون و 823 هزار تومان اقساطی خودرو بخرید | جزییات فروش اقساطی رسپکت با طرح پژو

در حال حاضر خودروی رسپکت در دو رنگ سفید و مشکی برای فروش اقساطی عرضه شده و در دوره‌های 30 ماهه تا 6 ماهه با پیش پرداخت 790 میلیون تومانی ثبت‌نام می‌شود.

با توجه به اینکه میزان تقاضا برای خرید خودرو در کشور نسبت به عرضه همچنان بالاست. از طرف دیگر واردات خودرو هنوز اجرایی نشده، قیمت‌ها در نتیجه انتظارات تورمی روندی صعودی پیدا کرده‌ است. به همین نسبت تقاضا برای خرید اقساطی خودرو نیز با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

در همین راستا طی سال‌های اخیر برخی از شرکت‌ها به مونتاژ خودروهای جدید پرداخته‌اند که با استقبال خوبی مواجه شده‌ است. برای نمونه بهمن خودرو، رسپکت را که محصولی از شرکت چینی چری است را عرضه کرده، در واقع این خودرو برگرفته از طراحی محصول جدید پژو است، به همین دلیل ظاهری متفاوت از سایر محصولات برند چری دارد.

مشخصات فنی خودرو رسپکت پرایم 1402

در حال حاضر جزئیات فروش اقساطی رسپکت مشکی از این قرار است که متقاضی باید 790 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و برای اقساط 30 ماهه، 50 میلیون و 823 هزار تومان، برای اقساطی 24 ماهه، 57 میلیون و 604 هزار تومان، برای 18 ماهه اقساطی 91 میلیون و 508 هزار تومانی و برای 6 ماهه متقاضی باید اقساطی 159 میلیون و 316 هزار تومانی بپردازد.

همچنین برای فروش اقساطی رسپکت 2 سفید از این قرار است که متقاضی باید 790 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت واریز کند و برای اقساط 30 ماهه، 49 میلیون و 858 هزار تومان، برای اقساط 24 ماهه، 56 میلیون و 510 هزار تومان، برای 18 ماهه اقساطی 89 میلیون و 770 هزار تومانی و برای 6 ماهه متقاضی باید اقساطی 156 میلیون و 290 هزار تومانی بپردازد.

این خودرو که دارای ظاهری معمولی است تقریبا از نظر آپشن با سایر خودروهای چینی قابل رقابت است، به طوری که دارای صفحه نمایشی 10 اینچی، تهویه هوا، تنظیم دستی دما، فرمان اسپرت دی کات است. بسیاری از فعالان بازار خودرو معتقدند که این خودرو به نوعی برگرفته از محصول آریزو 5 است.

 از نظر فنی این خودرو 154 اسب بخار قدرت، با پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ دارد که قدرتی نزدیک به 154 اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو با موتوری 1498 سی سی گشتاوری 210 نیوتن متری دارد که 4 هزار دور در دقیقه می‌چرخد.

در حال حاضر این خودرو در 100 کیلومتر حدود 7.5 لیتر بنزین مصرف می‌کند و حداکثر سرعت آن هم به 190 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

خودرو مونتاژی رسپکت 2 به دلیل اینکه دارای شش ایربگ است از نظر ایمنی شرایط خوبی دارد. همچنین سیستم پایداری الکترونیکی و سیستم کنترل کشش از سربالایی نیز به ایمنی این خودرو کمک کرده است.

از دیگر آپشن های این خودرو می‌توان به دوربین 360 درجه، کروز کنترل، شارژر وایرلس تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع الکترونیکی و همچنین نورپردازی قابل تنظیم داخل کابین اشاره کرد.

این خودرو از حدود یکسال قبل در بازار ایران حضور دارد و مشتریان نیز شناخت کافی نسبت به این محصول پیدا کرده‌اند. در چند وقت اخیر میزان تولید محصول رشد قابل توجهی داشته، به همین دلیل پیش بینی می‌شود که عرضه آن در بازار هم افزایش پیدا کند.

تنها نگرانی متقاضیان طی سال‌های اخیر در رابطه با خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژی تازه عرضه شده بود که در مقطع کنونی بهمن خودرو شبکه گسترده‌ای از خدمات پس از فروش را برای این محصول در نظر گرفته‌ است./ کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.